„Żeby Cię lepiej widzieć” podbił internet.

Jerzy Ciszewski - 14.12.2018
272

„Żeby Cię lepiej widzieć” podbił internet.

O tej reklamie się mówi! Ponad 4 miliony wyświetleń w internecie w ciągu trzech tygodni od premiery, 10 tysięcy udostępnień i ponad dwukrotnie więcej polubień w social mediach – świąteczny spot Empiku „Żeby Cię lepiej widzieć” podbił internet.

Tegoroczna świąteczna kampania Empiku obejmuje działania w prasie, TV, kinie, radiu, social mediach i digitalu. „Bardzo mądre przesłanie”, „wzruszająca!”, „smutne, ale prawdziwe” – komentarze w takim brzmieniu mnożą się w internecie pod linkami odsyłającymi do spotu „Żeby Cię lepiej widzieć”. W ubranej w bajkową narrację wizerunkowej reklamie, Empik porusza istotny społecznie temat. Zwraca uwagę na rolę relacji międzyludzkich i zachowanie zdrowej równowagi między światem wirtualnym, a rzeczywistym. Reklama została zrealizowana przez agencję Leo Burnett, muzykę do niej napisał laureat Grammy, Włodek Pawlik a w jednej z ról wystąpiła zjawiskowa Helena Norowicz.

–Cieszą nas wpisy publikowane pod filmem, bo pokazują, że ten spot porusza, że jest prawdziwy, że zachęca do refleksji. Czytając opinie i słysząc komentarze, mamy poczucie, że dyskusja, którą poruszyliśmy, sprawi, że więcej osób odłoży telefon w te święta i spędzi wartościowo czas z najbliższymi – mówi Olga Tobiasz, Brand Manager Empiku.

Reklama opublikowana w serwisie Youtube spodobała się ponad 7,2 tysiącom osób, a komentujący podkreślają, że spot spełnia najważniejsze role – budzi pozytywne emocje, bawi, ale przede wszystkim skłania do refleksji i nie pozwala być obojętnym wobec jednej z plag współczesności, czyli ilości czasu spędzonego online. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele cennych chwil każdego dnia tracimy przed ekranem telefonów, telewizorów i tabletów. W sumie ponad 10 tysięcy widzów umieściło swoje opinie o spocie w internecie. To dowód na to, że bajkowa historia o Czerwonym Kapturku szukającym bliskości, trafia w sedno problemu, dostrzeganego i definiowanego przez wielu internautów.

Kreacja dla Empik: Leo Burnett
Lider projektu: Olga Tobiasz, Brand Manager, Empik
Reżyseria: Piotr Kumik
Produkcja: Bomaye
Postprodukcja: Xantus Studio
Muzyka: Włodek Pawlik
Dźwięk: Big Beat Production

Comments

comments

272
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...