Zbuntowane ETi Wanted w szerokiej kampanii promocyjnej

Jerzy Ciszewski - 14.01.2019
271

Zbuntowane ETi Wanted w szerokiej kampanii promocyjnej

Zbuntowane ETi Wanted w szerokiej kampanii promocyjnej

ETi startuje z drugą odsłoną kampanii „Obudź w sobie buntownika”. W ramach promocji czekoladowych batonów Wanted przewidziana jest emisja spotów w telewizji oraz działania w internecie, w tym aktywacje dla konsumentów na Facebooku oraz Instagramie, a także akcje specjalne z siecią kin Cinema City oraz sponsoring goryla Wikinga z warszawskiego zoo.  

Wanted od ETi to wyjątkowe połączenie doskonałych składników w najwyższej jakości mlecznej czekoladzie. Batony dostępne są w trzech wersjach smakowych: z całymi orzechami, ciągnącym się karmelem oraz prawdziwymi wiórkami kokosowymi, które dzięki połączeniu różnorodnych struktur zaskakują unikalną teksturą. Marka dostępna jest również w opakowaniach do dzielenia się, dzięki którym konsumenci mogą częstować bliskich mini batonikami Wanted Pops Caramel  lub Wanted Pops Coconut.

Batony Wanted to jeden z pierwszych produktów ETi, który pojawił się w polskim portfolio firmy. Widzimy jego ogromny potencjał wśród konsumentów, którzy doceniają wysoką jakość składników i świeżość jaką obiecuje marka, dzięki zaskakującym teksturom i nowym doznaniom smakowym. – komentuje Magdalena Słomczewska-Klimiuk, Product Portfolio Manager ETi w Polsce.  Już po pierwszej kampanii promocyjnej widzieliśmy duże zainteresowanie konsumentów produktami Wanted, dlatego liczymy, że staną się one jednymi z „ulubieńców” polskich miłośników słodkich przekąsek – dodaje.

Kampania „Obudź w sobie buntownika” adresowana jest do młodych ludzi, którzy chcą żyć po swojemu, nie poddając się ustalonym zasadom. W ramach promocji 14 stycznia w telewizji rozpoczęła się emisja spotów reklamowych. Marka przygotowała też szereg aktywacji w mediach społecznościowych, w tym konkursy konsumenckie na Instagramie i Facebooku. Bohaterem komunikacji jest znany już z poprzedniej edycji kampanii goryl – tym razem ma on jednak także lokalną postać. Dzięki współpracy z Fundacją Panda, ETi objęła opieką mieszkańca warszawskiego zoo – goryla Wikinga, który będzie jednym z „ambasadorów” marki.

Działania promocyjne obejmą także wspólną akcję z Cinema City – spoty ETi Wanted emitowane będą we wszystkich kinach sieci, a w weekendy odbywać się będą akcje samplingu produktów.

Kampanię opracowała agencja Orchidea a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD. Realizacja działań na Instagramie wspierana jest przez Indahash. Więcej szczegółów można znaleźć na stronie kampanii: http://etiwanted.pl/

O ETi European Food Industries w Polsce

Producent wyjątkowych słodyczy w segmentach czekolad, herbatników oraz ciast i ciasteczek. Działalność operacyjną w Polsce firma rozpoczęła w czerwcu 2018 roku. Obecnie w jej polskiej ofercie znajdują się m.in. czekoladowe batony Wanted, herbatniki z pianką marshmallow ETi Puf, wafle w gorzkiej czekoladzie Dare, puszyste ciastka Adicto, herbatnik oraz czekoladowe pandy dla dzieci Petito. Produkty ETi są dostępne w ponad 40 krajach na całym świecie, a w Turcji, skąd pochodzi firma, stanowią 40% całego rynku w segmencie wypieków. W 2017 roku ETi zanotował ponad 1.3 miliarda USD przychodów ze sprzedaży.

ETi dzisiaj:

  • 45 marek
  • 300 produktów
  • 7500 pracowników
  • 8 fabryk, w tym jedna w Europie – w Rumunii
  • Ponad 1,3 miliarda USD przychodu
  • Lider rynku tureckiego w kategorii wypieków z 40% udziałem w Turcji
  • Drugi największy gracz w kategorii czekolady w Turcji
  • Obecność w ponad 40 krajach

Comments

comments

271
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...