Zbliża się koniec terminu zgłaszania prac w Konkursie Biuletynów Firmowych 2017

Redakcja PR - 03.07.2017
24

Zbliża się koniec terminu zgłaszania prac w Konkursie Biuletynów Firmowych 2017

Termin zgłoszeń w KBF 2017 został wydłużony aż do 7 lipca. W tym roku do Jury dołączyły nowe osoby, a formularz zgłoszeniowy został znacząco uproszczony. Udział w Konkursie jest bezpłatny. 

Konkurs Biuletynów Firmowych to prestiżowa rywalizacja branży custom publishing, która startuje co roku nieprzerwanie od 16 lat. Dotychczas wzięło w niej udział niemal 1200 biuletynów custom publishing oraz projektów multimedialnych firm i instytucji. W tegorocznej, 17. edycji Konkursu firmy mogą zgłaszać publikacje drukowane i elektroniczne oraz projekty multimedialne w 12 kategoriach.

– Uprościliśmy formularz konkursowy, by zgłaszanie publikacji stało się jeszcze łatwiejsze. Wydłużony termin nadsyłania prac wynika z cyklu wydawniczego publikacji kwartalnych. Coraz częściej numery z drugiego kwartału ukazują się na początku lipca, chcieliśmy więc umożliwić start w Konkursie również tych prac – mówi Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji custom publishing Agape, która jest organizatorem Konkursu.

Zgłoszenia w Konkursie Biuletynów Firmowych 2017 będą oceniać:
Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji custom publishing Agape, przewodniczący Jury,
prof. nadzw. dr hab. Artur Krajewski, dyrektor artystyczny, Akademia Sztuk Pięknych
Justyna Piesiewicz, prezes zarządu IACL – Stowarzyszenia Ekspertów Komunikacji i Przywództwa,
Karolina Dulnik, ekspert w dziedzinie komunikacji wewnętrznej, właścicielka DULNIK communico,
Zofia Kościelna, dziennikarka i redaktor branży custom publishing,
Agnieszka Madej, dyrektor wydawnicza Agencji custom publishing Agape,
Małgorzata Żurniewicz-Turno, grafik Agencji custom publishing Agape,
Ewa Brzozowska, grafik, Brzozowska Design,
Joanna Chraniuk, redaktor prowadząca magazyn „Papierniczy Świat”.


Regulamin Konkursu i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie Konkursu http://agape.com.pl/konkurs-biuletynow-firmowych.

Comments

comments

24
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...