Zbigniew Jankowski szefem innowacji w „Gazecie Wyborczej”

Informacja Prasowa - 24.04.2019
75

Zbigniew Jankowski szefem innowacji w „Gazecie Wyborczej”

Zbigniew Jankowski szefem innowacji w „Gazecie Wyborczej”

 Z początkiem kwietnia br. Zbigniew Jankowski dołączył do zespołu „Gazety Wyborczej”. Na stanowisku szefa innowacji będzie odpowiadał m.in. za strategiczne partnerstwa, projekty rozwojowe oraz innowacje w ofercie reklamowej premium, monetyzację danych, a także wzmacnianie pozycji „Gazety Wyborczej” jako lidera cyfrowej prasy w Polsce.

 Szef innowacji to nowo utworzone stanowisko w strukturach „Gazety Wyborczej”.

– Jako lider subskrypcji cyfrowych, „Gazeta Wyborcza” wyznacza trendy rozwoju rynku wydawniczego w Polsce, a realia funkcjonowania na nim zmieniły się w ostatnich latach diametralnie. Reklamodawcy i czytelnicy potrzebują wiarygodnych i skutecznych partnerów – dokładnie takich, jak „Gazeta Wyborcza”. Mamy świetne treści i najbardziej zaangażowanych, bo decydujących się na prenumeratę, użytkowników. Przykłady „The New York Times’a” czy „Financial Times’a” pokazują, że model ten jest skuteczny, tylko cały czas trzeba szukać kolejnych ścieżek rozwoju i innowacji – i tym będę na co dzień zajmować się w zespole dziennika – mówi Zbigniew Jankowski.

Jankowski poprzednio kierował interdyscyplinarnym zespołem badawczym psychologów i specjalistów z dziedziny data science, big data oraz AI, który wypracował technologię analizy oraz przetwarzania śladów cyfrowych. Zrealizował kampanie digitalowe między innymi dla EY, czy SWPS. W ramach działań dla klientów współpracował m.in. z World Economic Forum, Chatham House, Europejskim Bankiem Inwestycyjnym oraz Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju. Był także właścicielem firmy marketingowej, która prowadziła działania w obszarze relacji inwestorskich, PR korporacyjnego czy komunikacji online.

Jest autorem i koordynatorem wielu krajowych i międzynarodowych kampanii, m.in. w Warszawie, Londynie, Brukseli, Izraelu i Japonii. Ma doświadczenie we wprowadzaniu nowatorskich rozwiązań z obszaru digital marketingu. Za międzynarodową kampanię marketingową zespół pod jego kierunkiem otrzymał nagrodę Golden SABRE Award 2016 w regionie EMEA oraz trzy Złote Spinacze 2015. Wyróżniony nagrodą Magellana, był także nominowany do Golden Drum. Prywatnie wspiera komunikacyjnie projekty związane z ochroną praw człowieka.

Comments

comments

75
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...