Zbigniew Gajewski Dyrektorem Generalnym Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Redakcja PR - 05.10.2017
227

Zbigniew Gajewski Dyrektorem Generalnym Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Jako nowy Dyrektor Generalny Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy Zbigniew Gajewski planuje skupić się przede wszystkim na budowaniu wspólnych standardów samoregulacji. Chce także poprawić standardy etyczne reklam i zwiększyć wiedzę na ten temat wśród reklamodawców i twórców reklam.

Zbigniew Gajewski w latach 2006-2016 był związany z Konfederacją Lewiatan, gdzie do stycznia br. pełnił funkcję zastępcy dyrektora generalnego Konfederacji Lewiatan. Od 2007 roku jest jurorem Złotych Spinaczy, będąc jednocześnie jej laureatem wraz z zespołem. Oprócz tego był nagrodzony Złotą Effie oraz Protonem.

W latach 2010-2016 był członkiem rządowego Zespołu ds. Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstw, a funkcję członka Rady Dyrektorów Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości pełnił w latach 2007-2016. W Fundacji Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych, jako członek Rady Programowej i juror, uczestniczy w wybieraniu najlepszego przedsiębiorstwa społecznego roku. Dodatkowo Zbigniew Gajewski jest wykładowcą w zakresie komunikacji społecznej na kilku uczelniach wyższych.

Jak podaje portal medialny, jako Dyrektor Generalny Związku Stowarzyszeń Reklamy planuje powołać Forum Samoregulacji, które będzie monitorowało dobre praktyki i wypracowywało standardy komunikacji marketingowej. Jak mówi:

„Wierzę w samoregulację. W ciągu dwudziestu kilku lat działalności w biznesie i dla biznesu przekonałem się, że normy przyjęte dobrowolnie są lepiej postrzegane niż te narzucane i są bardziej efektywne. Cieszę się, że z roku na rok poprawiają się standardy reklamy na polskim rynku. Widzimy to chociażby po liczbie skarg wpływających do Komisji Etyki Reklamy. Jednak przed nami jest jeszcze dużo do zrobienia. Dlatego w najbliższych tygodniach planujemy powołanie Forum Samoregulacji, które postara się wypracować wspólne dla wszystkich uczestników rynku standardy w obszarze komunikacji marketingowej. Zwrócimy się także do regulatorów rynku, aby również wsparli naszą inicjatywę”

Comments

comments

227
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...