Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym – nowa książka Dariusza Tworzydło

Informacja Prasowa - 28.10.2019
282

Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym – nowa książka Dariusza Tworzydło

W sprzedaży jest już dostępna nowa książka, która kompleksowo omawia najważniejsze aspekty zarządzania w kryzysie wizerunkowym. Autorem publikacji Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym. Metody, procedury, reagowanie jest Dariusz Tworzydło. Poza niezbędną dawką wiedzy teoretycznej, książka zawiera wiele praktycznych wskazówek, case study oraz nowe, niepublikowane dotąd modele zarządzania kryzysem. Wydawcą książki jest DIFIN.

Zarządzanie w kryzysie wizerunkowymto publikacja, w której można znaleźć wiele nowych modeli do praktycznego zastosowania w obszarze ochrony i budowania wizerunku. Zaprezentowane modele zostały zweryfikowane empirycznie, powstały w oparciu o doświadczenia praktyczne autora. Została ona poszerzona o konkretne wskazówki dotyczące reagowania w przypadku kryzysu wizerunkowego.

 

Mając na uwadze szeroki wachlarz działań koniecznych do wdrożenia zarówno przed, podczas niepożądanych sytuacji, jak i po ich zakończeniu, autor skupia się m.in. na ocenie symptomów kryzysu, jego psychologicznych skutkach, dysfunkcjach systemu, strategiach zarządzania sytuacjami kryzysowymi oraz metodach wykorzystywanych podczas audytów wizerunkowych. W ten sposób kompleksowo przedstawia cały proces, począwszy od zabezpieczenia się na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych, poprzez rozwiązywanie kryzysów, aż po działania rekomendowane do podjęcia już po jego wygaśnięciu.

 

Publikacja koncentruje się także na analizie case studies. Autor bierze na warsztat sytuacje, z którymi musiały się zmierzyć między innymi takie firmy, jak: Boeing, Ikea, Panasonic, AVON, Ideo, Green Caffè Nero czy Drutex. Materiał wieńczy szczegółowa, wielowątkowa i obszerna analiza kryzysu Szlachetnej Paczki. Książka wzbogacona jest także o merytoryczne wskazówki menadżerów public relations, czy rzeczników prasowych.

 

Książka adresowana jest do przedstawicieli środowiska naukowego i akademickiego oraz osób zainteresowanych naukami o mediach, komunikowaniu czy public relations. Może być traktowana jako opracowanie wspierające praktyków i menedżerów stawiających czoła kryzysom i ich konsekwencjom. Przyda się także studentom oraz słuchaczom studiów podyplomowych czy MBA. Jest to bowiem nie tylko zbiór analiz i teorii, ale także praktycznych rekomendacji. Jej wartość podkreśla fakt, że autor posiada wieloletnie doświadczenie praktyczne w branży PR, które skutecznie łączy z prowadzeniem działalności naukowej.

 

Prof. ucz. dr hab. Dariusz Tworzydło pracuje na Uniwersytecie Warszawskim. Od ponad 22 lat jest on związany z branżą public relations. Jest kierownikiem Katedry Komunikacji Społecznej i Public Relations na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW. Jest również prezesem agencji PR Exacto sp. z o.o. Od 20 lat organizuje Kongres Public Relations– wydarzenie, które rokrocznie cieszy się niesłabnącą popularnością wśród specjalistów z zakresu PR oraz komunikacji.Książkę można nabyć za pośrednictwem stronywww.wydawnictwo.newsline.pl

Comments

comments

282
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...