„Zarabiaj na czasie” – 1 milion złotych dla klientów od Galerii Malta

Informacja Prasowa - 19.09.2016
129

Jesienna kampania poznańskiej Galerii Malta

Milion złotych trafi do klientów podczas jesiennej kampanii poznańskiej Galerii Malta. W ten sposób centrum zachęca konsumentów do powtórnych zakupów w czasie wzmożonych wydatków powakacyjnych. Akcja potrwa od pierwszego września do końca października. Za koncept kreatywny kampanii oraz realizację odpowiada agencja Q&A Communications.

Podczas kampanii klienci za każde zakupy za min. 300 złotych otrzymują od hostess bon zakupowy. Jeśli zdecydują się na jego realizację we wrześniu, będzie on wart 30 zł. Jeśli jednak poczekają do października – ten sam bon będzie wart 45 zł.

Akcji towarzyszą dwa hasła: wrześniowe „Zarabiaj na czasie” i październikowe „Czas na zarabianie”. Galeria Malta zachęca klientów do co najmniej dwukrotnych zakupów w niezwykle istotnych dla wszystkich galerii handlowych miesiącach: wrześniu i październiku. To także odpowiedź na ciągle zwiększającą się w Poznaniu konkurencję.

Organizacja tak dużej akcji to ogromne przedsięwzięcie logistyczne. Galerię Malta odwiedza co miesiąc ponad 600 000 tys. osób. Dla nas jednak równie ważne jak skuteczne zakomunikowanie mechanizmu, była spójna komunikacja akcji na nośnikach reklamowych z zachowaniem charakterystycznej linii estetycznej – mówi Przemysław Wojak, Managing Partner w Q&A Communications.

Realizacja kampanii obejmowała opracowanie i produkcję sesji zdjęciowej, kampanię outdoor, zakup mediów, media relations oraz opracowanie key visuala uwzględniającego trendy z raportu Pantone na sezon jesień-zima 2016/2017.

Do kampanii jesiennej przystąpiło niemal 100 najemców Galerii Malta: modowi technologiczni, spożywczy i restauracyjni. W akcji wezmą udział m.in. Barbour, Henri Lloyd, Monnari, KFC oraz Piotr i Paweł.

Akcja trwa od 1 września do 31 października 2016. Informacje o kampanii znalazły się w prasie, radiu, w mediach lokalnych oraz na licznych formatach OOH (billboard, citylight, autobusy itp.).

Comments

comments

129
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...