Zalando z ekologicznymi muralami – realizacja Braughman Group Media.

Informacja Prasowa - 18.09.2020
274

Zalando z ekologicznymi muralami – realizacja Braughman Group Media.

Zalando z ekologicznymi muralami – realizacja Braughman Group Media.

Od początku września, w centrach wielkich miast: Warszawy, Wrocławia, Gdańska oraz Katowic można podziwiać wyjątkowe, ekologiczne, wielkoformatowe murale dla wiodącej w Europie platformy modowej Zalando. Za realizację przedsięwzięcia w pełni odpowiada lider rynku wielkoformatowej reklamy zewnętrznej OOH / DOOH w Polsce – Braughman Group Media.

Ręcznie stworzone malowidła zdobiące centra miast są kluczowym elementem kampanii, w której Zalando promuje rozwijanie kategorii ‘premium’ w swojej ofercie. Dlatego, chcąc prezentować swój szeroki asortyment marek luksusowych, Zalando wybrało do tego najlepsze, prestiżowe powierzchnie wielkoformatowe, będące w portfolio Braughman Group Media.

Do realizacji murali zostały przeznaczone wyłącznie certyfikowane, najlepsze jakościowo farby ekologiczne, o przyjaznym dla środowiska składzie chemicznym, bez lotnych związków organicznych – ze specjalną ochroną biologiczną na bazie aktywnego srebra. Pokryły one ponad 800 m2 łącznej powierzchni czterech murali.

Prace muralowe, uwzględniające najwyższą sztukę fotorealizmu, zostały przeprowadzone przez grupę piętnastu polskich, utalentowanych artystów, na stałe współpracujących z Braughman Group Media.

Autorem zdjęć do kampanii „Real life luxury” jest pochodzący z Wielkiej Brytanii AD Felix Cooper. Wraz z bohaterami – będącymi autentycznymi, zwykłymi ludźmi z małego miasta Monnickendam w Holandii – umiejętnie opowiada o tym, czym jest dla nich luksus w życiu codziennym.

W szerokim asortymencie nośników OOH/DOOH, Braughman Group Media posiada już blisko 60 lokalizacji przystosowanych pod realizację spektakularnych, wielkoformatowych murali w całym kraju.

Comments

comments

274
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...