Zagłosuj na smak Piccolo. Raperska aktywacja od H20

Informacja Prasowa - 30.04.2021
134

Zagłosuj na smak Piccolo. Raperska aktywacja od H20

ZAGŁOSUJ NA SMAK PICCOLO. RAPERSKA AKTYWACJA OD H2O CREATIVE

„Wybierz nowy smak Piccolo” to aktywacja, w której Piccolo zaprasza młodych fanów do kreatywnej muzycznej zabawy. Za pomysł, realizację i komunikację oraz obsługę konkursu całościowo odpowiedzialna jest agencja H2O Creative. 

W ramach aktywacji, Piccolo na stronie https://www.piccolo.pl/konkurs  zachęca konsumentów do nietypowego sposobu zagłosowania pomiędzy dwiema propozycjami na nowy smak napoju – mango i arbuz. Chcąc wziąć udział w zabawie, fani muszą przygotować krótki klip w raperskim stylu. Aby ułatwić im zadanie oraz zainspirować do kreatywnego wyrażania siebie, marka przygotowała gotowe utwory muzyczne dedykowane danej wersji smakowej, które mogą wykorzystać w swoim video. Na autorów najlepszych propozycji czekają atrakcyjne nagrody tygodniowe w postaci głośników JBL oraz nagroda główna – rodzinny wyjazd na rajski Zanzibar

„Trendy – to hasło klucz w przypadku nowej aktywacji, którą przygotowaliśmy dla marki Piccolo. Dzisiejsi młodzi ludzie uwielbiają wyrażać się poprzez muzykę i tworzone pod nią krótkie klipy w stylu TikToka. To właśnie ta platforma stała się inspiracją do założeń konkursu, co też doskonale wpisuje się w pozycjonowanie marki, nad którym pracujemy już kolejny sezon. O tym, że obrany przez nas kierunek jest właściwy, może świadczyć fakt, że aktywacja zaraz po starcie kilka dni temu spotkała się z ogromnych zainteresowaniem ze strony odbiorców i już możemy pochwalić się ciekawymi zgłoszeniami od fanów”. – podkreśla Marcin Maj, CEO w H2O Creative.

Obok pomysłu kreatywnego, agencja odpowiedzialna jest za jego całościowe wdrożenie – od materiałów kreatywnych, przygotowania dedykowanych utworów muzycznych nagranych przez młodych raperów, poprzez stworzenie dedykowanej platformy www do głosowania, po całościową komunikację w digitalu. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Repunlic

Comments

comments

134
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...