Za nami Festiwal Inspiracji – 11. edycja targów reklamy FestiwalMarketingu.pl

Informacja Prasowa - 26.09.2019
91

Za nami Festiwal Inspiracji - 11. edycja targów reklamy FestiwalMarketingu.pl

Tegoroczna odsłona targów odbyła się 18 i 19 września w EXPO XXI Warszawa. Dostawcy artykułów promocyjnych prezentowali targowe premiery i nowe upominki reklamowe na sezon jesienno-zimowy. Już po raz piąty swoje miejsce na hali miała także Strefa EVENT MIX, gdzie można było spotkać dostawców branży eventowej.

Podczas dwóch dni targowych, ponad 5600 osób odwiedziło stoiska 270 wystawców. Jak podkreśla organizator – były to osoby ściśle związane z branżą reklamową.

Na stoiskach zwiedzający mogli spokojnie porozmawiać i zapoznać się z najnowszymi ofertami wystawców na nadchodzący sezon.

– Tegoroczna odsłona wydarzenia to moc inspiracji, dawka profesjonalnej wiedzy i branżowego know-how, komfort spotkań z klientami, okazja do networkingu oraz aktywnego uczestnictwa i atrakcyjna formuła konferencji – mówi Robert Załupski, Dyrektor Festiwalu.

Imprezie rokrocznie towarzyszy szereg wydarzeń specjalnych jak: konkursy branżowe, warsztaty, szkolenia i konferencje. W tym roku na konferencji dla agencji reklamowych i pracowników działów marketingu MARKETING MIX, gośćmi specjalnymi byli: Zbigniew Urbański i Paweł Tkaczyk.

Podczas EVENT MIX na scenie zobaczyć można było ekspertów i praktyków eventowych oraz gwiazdę wielkiego formatu: Agatę Młynarską, która swoim wystąpieniem porwała publikę.

Tradycyjnie już, został przeprowadzony konkurs Super Gift na najlepszy gadżet festiwalowy oraz przyznano nagrody w konkursie POS STARS, w którym jak zawsze walczyły najlepsze kreacje display’ów i ekspozytorów.


Wydarzeniu towarzyszyło specjalne wydanie kwartalnika OOH magazine, w numerze dostępny był katalog wystawców. Można go pobrać bezpłatnie TUTAJ.

Organizatorem wydarzenia jest OOH magazine.

Już dzisiaj można zanotować datę przyszłorocznej edycji targów: 9-10.09.2020 EXPO XXI Warszawa.

Comments

comments

91
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...