Za nami Cross Digital Marketing 2017

Redakcja PR - 16.03.2017
128

14 marca odbyła się konferencja Cross Digital Marketing 2017

Najnowsze trendy w digital marketingu, potężna dawka wiedzy o narzędziach marketingowych – tak było na konferencji Cross Digital Marketing 2017. Organizatorem spotkania była agencja Mint Media. Portal publicrelations.pl objął wydarzenie patronatem medialnym.

Prelegenci opowiedzieli o wykorzystaniu kanałów i narzędzi szeroko pojętego cross digital marketingu – w tym Video, Virtual Reality, Big Data, Mobile czy SEM.

Justyna Bąba, Strategy Manager, współtwórca fundacji Work Challenge –  opowiedziała o Cross-reality – czyli przenikaniu się świata cyfrowego i tzw. „realnego”. W prezentacji znalazły się:

  • rzut oka na powszechne wśród marketerów przekonania na temat digital marketingu (prawdy i mity)
  • podsumowanie najciekawszych zjawisk i trendów szeroko rozumianego świata cyfrowego z ostatnich miesięcy
  • słowo o różnicach w funkcjonowaniu młodych grup docelowych (osadzenie w „realu” vs. osadzenie w „wirtualu”)

Krzysztof Zieliński, Business Partner Gemius Polska wystąpił  z prelekcją „Jak mierzyć skuteczność działań marketingowych w digital media: najnowsze trendy i możliwości”. 

Grzegorz Sławatyński, CEO Data Exchanger opowiedział o tym, skąd pozyskiwać przy pomocy narzędzi digital dane o użytkownikach. przybliżył, czym jest Data Management Platform i co należy o tym wiedzieć.

Konrad Spoczyński, CEO Result Media – „Kampania kampanii nierówna – czyli jak należy przygotować się do skutecznej kampanii Adwords”. Prelegent opowiedział o  zmianach w Programie Google Partners i idących za nimi ułatwieniach dla klientów. W jego prezentacji znalazły się również zagadnienia:

  • Esencja kampanii, czyli prezentacja 4 najważniejszych etapów działań reklamowych w Google: Analiza, Dobór narzędzi, Start kampanii, Optymalizacja
  • Jak to działa w praktyce
  • Wskazówki i inspiracje dla Marketerów

Grzegorz Śliwa, CEO MyLed – Digital OOH – perspektywa rozwoju medium na podstawie badania MyLED. Prelegent zaprezentował kształt rynku reklamy DOOH;  zdefiniował potrzeby marketerów względem tej formy reklamy w oparciu o wyniki badania MyLED.  Grzegorz Śliwa przedstawił perspektywę rozwoju dla medium na podstawie opinii polskich ekspertów z branży marketingowej oraz na podstawie analizy rozwoju zachodnich rynków DOOH.

Marcin Żukowski, Team Leader Mint Media wystąpił z prelekcją „Cross digital journey – jak wyruszyć z Millenialsami w podróż po internecie?”

Adam Gołub, CEO Videomill opowiedział o spersonalizowanym video marketingu – jak zadbać o klienta, żeby kupował u nas więcej?

Marcin Woźniak, CEO KnowledgeHub zaprezentował program akceleracyjny dla start-upów – eMerge.

Każda prelekcja wzbogacona była o liczne i aktualne studia przypadków, przybliżające w praktyce wykorzystanie omawianych narzędzi.

Wśród partnerów konferencji znaleźli się: Gemius Polska, Result Media, Videomill, MyLED, Data Exchanger oraz fundusz venture capital – KnowledgeHub.

Zapraszamy do galerii zdjęć z konferencji.

Comments

comments

128
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...