14 marca odbyła się konferencja Cross Digital Marketing 2017
Najnowsze trendy w digital marketingu, potężna dawka wiedzy o narzędziach marketingowych – tak było na konferencji Cross Digital Marketing 2017. Organizatorem spotkania była agencja Mint Media. Portal publicrelations.pl objął wydarzenie patronatem medialnym.
Prelegenci opowiedzieli o wykorzystaniu kanałów i narzędzi szeroko pojętego cross digital marketingu – w tym Video, Virtual Reality, Big Data, Mobile czy SEM.
Justyna Bąba, Strategy Manager, współtwórca fundacji Work Challenge – opowiedziała o Cross-reality – czyli przenikaniu się świata cyfrowego i tzw. „realnego”. W prezentacji znalazły się:
- rzut oka na powszechne wśród marketerów przekonania na temat digital marketingu (prawdy i mity)
- podsumowanie najciekawszych zjawisk i trendów szeroko rozumianego świata cyfrowego z ostatnich miesięcy
- słowo o różnicach w funkcjonowaniu młodych grup docelowych (osadzenie w „realu” vs. osadzenie w „wirtualu”)
Krzysztof Zieliński, Business Partner Gemius Polska wystąpił z prelekcją „Jak mierzyć skuteczność działań marketingowych w digital media: najnowsze trendy i możliwości”.
Grzegorz Sławatyński, CEO Data Exchanger opowiedział o tym, skąd pozyskiwać przy pomocy narzędzi digital dane o użytkownikach. przybliżył, czym jest Data Management Platform i co należy o tym wiedzieć.
Konrad Spoczyński, CEO Result Media – „Kampania kampanii nierówna – czyli jak należy przygotować się do skutecznej kampanii Adwords”. Prelegent opowiedział o zmianach w Programie Google Partners i idących za nimi ułatwieniach dla klientów. W jego prezentacji znalazły się również zagadnienia:
- Esencja kampanii, czyli prezentacja 4 najważniejszych etapów działań reklamowych w Google: Analiza, Dobór narzędzi, Start kampanii, Optymalizacja
- Jak to działa w praktyce
- Wskazówki i inspiracje dla Marketerów
Grzegorz Śliwa, CEO MyLed – Digital OOH – perspektywa rozwoju medium na podstawie badania MyLED. Prelegent zaprezentował kształt rynku reklamy DOOH; zdefiniował potrzeby marketerów względem tej formy reklamy w oparciu o wyniki badania MyLED. Grzegorz Śliwa przedstawił perspektywę rozwoju dla medium na podstawie opinii polskich ekspertów z branży marketingowej oraz na podstawie analizy rozwoju zachodnich rynków DOOH.
Marcin Żukowski, Team Leader Mint Media wystąpił z prelekcją „Cross digital journey – jak wyruszyć z Millenialsami w podróż po internecie?”
Adam Gołub, CEO Videomill opowiedział o spersonalizowanym video marketingu – jak zadbać o klienta, żeby kupował u nas więcej?
Marcin Woźniak, CEO KnowledgeHub zaprezentował program akceleracyjny dla start-upów – eMerge.
Każda prelekcja wzbogacona była o liczne i aktualne studia przypadków, przybliżające w praktyce wykorzystanie omawianych narzędzi.
Wśród partnerów konferencji znaleźli się: Gemius Polska, Result Media, Videomill, MyLED, Data Exchanger oraz fundusz venture capital – KnowledgeHub.
Zapraszamy do galerii zdjęć z konferencji.
Comments
