Za miesiąc będziemy nękani reklamami w Messengerze. Facebook wprowadza nowe narzędzie dla marek

Redakcja PR - 12.07.2017
296

Za miesiąc będziemy nękani reklamami w Messengerze. Facebook wprowadza nowe narzędzie dla marek

Prawdopodobnie w ciągu miesiąca zobaczymy reklamy na Messengerze. Facebook udostępnił nową funkcjonalność, która umożliwi reklamodawcom zamieszczanie reklam w komunikatorze serwisu.

Ted Helwick, product manager for Messenger Ads/Monetization w Facebooku tłumaczy, że dzięki takiemu narzędziu, marki powiększą zasięgi o bazę 1,2 miliarda użytkowników. Poniżej możemy zobaczyć, jak wyglądają nowe reklamy w Messengerze.

 

Narzędzie jest już dostępne dla reklamodawców z całego świata, również tych z Polski. Jak widzimy na powyższym wideo, po kliknięciu w reklamę zostanie przeniesieni w miejsce wskazane przez marketera.

Facebook zapewnia, że reklamy w Messengerze wyglądają podobnie do treści sponsorowanych z news feeda. Używają też takiego samego algorytmu – oznacza to, że reklamy nie będą dopasowywane pod kątem zawartości wiadomości prywatnych użytkowników.

Uważacie, że to dobry krok społecznościowego giganta? Czas pokaże, czy przez taki ruch Facebook nie straci użytkowników Messengera, którzy mogą zacząć korzystać z innych komunikatorów.

Comments

comments

296
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...