Shoper z nową identyfikacją wizualną

Informacja Prasowa - 23.05.2019
162

Shoper z nową identyfikacją wizualną

Shoper zaprezentował zupełnie nową identyfikację wizualną. Jej esencją jest odświeżone logo marki. Nawiązuje ono do najważniejszego gwiazdozbioru na niebie i pokazuje, że firma nie jest już tylko platformą e-commerce. Dziś Shoper dostarcza pełen pakiet usług wspierających sprzedaż w internecie i stanowi dla innych biznesów drogowskaz na drodze do sukcesu.

W ciągu 14 lat Dreamcommerce, właściciel marki Shoper, z garażowego biznesu stał się firmą zatrudniającą kilkadziesiąt osób i liderem polskiego rynku e-commerce. Zaczynał od pudełkowego zestawu oprogramowania dla sklepów internetowych, by z czasem postawić na dostarczanie go w bardziej elastycznym modelu SaaS. Dzięki temu poza platformą sprzedażową mógł zacząć oferować także usługi wspierające rozwój e-biznesu.
Dostarczamy oprogramowanie e-commerce ponad 12 tysiącom sprzedawców, co oznacza, że ponad połowa sklepów internetowych w Polsce to nasi klienci. Wspieramy już nie tylko małe sklepy, ale też wiele dojrzałych e-biznesów. Wybrały one rozwój pod naszymi skrzydłami, gdyż poza samą platformą sprzedażową dostarczamy szereg powiązanych usług m.in obsługę płatności, marketing online, domeny internetowe i certyfikaty SSL. Planujemy w dalszym ciągu poszerzać portfolio swoich produktów, dlatego potrzebowaliśmy nowego spójnego systemu graficznego – opowiada Krzysztof Krawczyk, CEO Dreamcommerce S.A., dostawcy oprogramowania Shoper.

Symbolika nowego logo Shopera

Wzrost Shopera odbywa się w sposób organiczny, bez rewolucyjnych zmian kierunku rozwoju. Dlatego nowe logo marki musiało korespondować z dawniejszym, kojarzącym się z nieodłącznym elementem każdego sklepu internetowego – koszykiem.
Sklep online to również rodzaj podróży. Dla każdego będzie ona trochę inna, ale Shoper – jak Wielki Wóz – może każdemu posłużyć jako stały punkt odniesienia w chwili zagubienia. Punkty naszej „konstelacji” są symbolem ważnych etapów rozwoju sklepu. Podobnie jak w życiu naszych klientów – kamienie milowe i droga między nimi tworzą pełny obraz sukcesu – wyjaśnia Anna Foltman, UX Designer Shoper.

Klient na pierwszym miejscu

Zaakcentowanie wsparcia klienta w nowych materiałach wizualnych Shopera wynika z ostatnich działań firmy. Ich przejawem było wzmocnienie Działu Obsługi Klienta, działu Shoper Kampanie oraz stworzenie działu Customer Success. Zebrano w nim specjalistów od marketingu i sprzedaży online, którzy dobrze znając możliwości oprogramowania pracują nad tym, by sklepy klientów były ładniejsze i sprzedawały więcej.
Z kolei dzięki wprowadzeniu pakietu dodatkowych usług  jak Shoper Kampanie, Shoper Płatności, Shoper Regulaminy, oraz Shoper Faktury i Magazyn firma praktycznie przestała sprzedawać wyłącznie oprogramowanie. Shoper to dziś platforma 360º – oferująca wszystkie niezbędne narzędzia do prowadzenia e-sklepu, a także pomoc techniczną i wsparcie merytoryczne.

Comments

comments

162
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...