Z Brother Ad School do 180heartbeats + JUNG v MATT

Informacja Prasowa - 02.08.2018
83

Z Brother Ad School do 180heartbeats + JUNG v MATT

Pilar Boschetto i Juan Aponte, absolwenci prestiżowej Brother School of Creativity w Barcelonie, w ramach Talent Programu, dołączyli do działu kreacji 180heartbeats Jung von Matt.

Talent Program to projekt 180, który dotyczy wymiany doświadczeń i jest adresowany do pasjonatów reklamy, grafiki, animacji, programowania i mediów digitalowych z całego świata. Argentynka Pilar Boschetto, która pracuje jako art director, wcześniejsze doświadczenie zdobywała w Y&R Barcelona – tworzyła projekty dla marki Activia, oraz w dziale marketingu BMW w Argentynie. Pochodzi z San Francisco w argentyńskiej prowincji Córdoba. Jej hobby to taniec – jest instruktorką zumby. Natomiast Kolumbijczyk Juan Aponte zanim przyjechał do Europy, jako senior copywriter pracował pięć lat w TBWA. Przygotowywał koncepty kreatywne dla takich marek jak Adidas, Abbott Laboratories, Energizer, Hyundai, UNICEF, Western Union i wielu innych. Urodził się w Cali, wychował w Bogocie. Uwielbia tańczyć salsę, pasjonuje go rzeźba i rzemiosło.

Pilar i Juan spotkali się podczas studiów Brother School of Creativity w Barcelonie i pracują razem od października 2017 roku.  Brother jest jedną z najbardziej znanych sieci szkół kreatywności w Hiszpanii i Ameryce Południowej.

W 180 są już czwartym teamem, który gości w agencji w ramach Talent Program – wcześniej były to zespoły z Hiszpanii i Belgii, trwa rekrutacja kolejnych: – Talent Program nie tylko wspiera talenty poprzez zdobywanie nowego doświadczenia – mówi Martin Winther, dyrektor kreatywny, który koordynuje ten projekt w 180.  – Jest także wspaniałą  możliwością rozwoju dla ludzi w agencji, na przykład podczas pracy nad briefami, kiedy można się wzajemnie inspirować i poznać inne kulturowo myślenie. Osoby z zagranicy mówią że chcą poznać naszą kulturę pracy, a w sumie my też odkrywamy wiele nowego – dodaje.

Obecnie dział kreacji 180 liczy 14 osób, a zarządza nim chief creative officer Mikołaj Sadowski.

 

Comments

comments

83
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...