Youtuberzy motoryzacyjni w kampanii Rankomatu.

Informacja Prasowa - 29.06.2021
254

Youtuberzy motoryzacyjni w kampanii Rankomatu.

Youtuberzy motoryzacyjni w kampanii Rankomatu.

Platforma Rankomat, oferująca klientom najkorzystniejsze oferty ubezpieczeń samochodu, podjęła współpracę z youtuberami, którzy w dedykowanych filmach zaprezentowali jej możliwości oraz zachęcali do korzystania z cashback’u „Motozwrotka”. W kampanii udział wzięli twórcy kanałów związanych z motoryzacją oraz ciekawostkami: Dla pieniędzyBardowscyPovagowaniDawid FrankKameralnie i Top10Wszystkiego. Za dobór youtuberów, współtworzenie strategii oraz koordynację kampanii odpowiada grupa LTTM. 
W ramach kampanii twórcy zamieścili na swoich kanałach filmy, których tematyka powiązana była z usługami Rankomatu, m.in.: „Dla pieniędzy” opowiedział o wypadkach samochodów o rekordowej wartości, takich jak McLaren 650S, Lamborghini Huracan, czy Lamborghini Aventador; twórca kanału “Bardowscy” odpowiedział na nurtujące widzów pytanie o liczbę posiadanych w gospodarstwie ciężarówek, samochodów i traktorów, a „Top10Wszystkiego” zgodnie z tematyką kanału podał ścisłą dziesiątkę najdroższych aut w historii (w tym McLaren kojarzony z komediową postacią Jasia Fasoli). W opisach wideo zamieszczone zostały unikatowe kody rabatowe, dzięki którym widzowie, którzy zdecydowali się na wykupienie polisy, w ramach akcji cashback, otrzymali zwrot w wysokości 150 złotych.
 – Od dłuższego czasu obserwowaliśmy potencjał, jaki skrywa w sobie YouTube przy promowaniu marki w sieci. Postawiliśmy sobie za główny cel dotarcie do osób, które nie oglądają telewizji, a wiele spraw załatwia online, jak np. porównanie i zakup ubezpieczenia OC/AC. Dzięki LTTM udało nam się dotrzeć do szerokiej widowni, nowych grup docelowych poprzez współpracę z kanałami z różnych kategorii – od motoryzacji po lifestyle

– mówi Daniel Jabłoński Head of Affiliate Programs.

W ramach kampanii powstało sześć dedykowanych materiałów wideo, o łącznej liczbie ponad 1.1 miliona organicznych odsłon. Dzięki zastosowaniu unikatowych kodów rabatowych, oprócz wzrostu świadomości marki i dotarcia do nowych grup docelowych, kampania zrealizowała również cele mierzone bezpośrednio w konwersjach na zakup. Za strategię, realizację kampanii i dobór twórców odpowiedzialny była grupa LTTM.
Według badań Eurostatu Polacy należą do najbardziej zmotoryzowanych mieszkańców Europy, zajmując piąte miejsce pod względem liczby samochodów przypadających na 1000 mieszkańców (617 sztuk na 1000 mieszkańców). Rosnący popyt na nowe auta, skutkuje wzrostem liczby ofert, jak i firm ubezpieczeniowych. Wybór najlepszej spośród tysięcy podobnych do siebie ofert OC i AC, oferuje platforma Rankomat – porównywarka umożliwiająca nabycie polisy w najkorzystniejszej opcji w zaledwie kilka minut, za pomocą strony lub agenta. Oszczędza to czas, pieniądze, i ułatwia wybór optymalnej opcji.

Comments

comments

254
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...