YouTube wchodzi w buty telewizji – będzie produkować własne programy

Redakcja PR - 08.05.2017
136

YouTube będzie produkować własne formaty wideo

Podczas konferencji BrandCast YouTube ogłosił, że wypuści 40 autorskich programów.Prowadzącymi będą gwiazdy amerykańskiej telewizji i showbiznesu – z Ellen Degeneres i Demi Lovato na czele. 

YouTube zainwestuje w 40 autorskich programów. 10 z nich będzie dostępnych w serwisie za darmo, pozostałe 30 dostępne będą w płatnej platformie YouTube Red. Do programów zaangażowano zarówno popularnych twórców internetowych, celebrytów oraz gwiazdy telewizji. Start programów zaplanowano na najbliższe miesiące.

Oto wybrane programy z nowej oferty YouTube’a:

Ellen’s Show Me More Show: talk show jednej z najpopularniejszych amerykańskich gwiazd telewizji.

Good Mythical Morning: program twórców vloga Rhett & Link, w którym podejmowane będą nietypowe wyzwania.

Kevin Hart: What the Fit?: show z udziałem celebrytów i komika Kevina Harta.

I Am: Demi Lovato: piosenkarka pokaże widzom kulisy powstawania jej nowej płyty.

Best.Cover.Ever.: covery znanych utworów w nietypowych aranżacjach.

The Super Slow Show:  program z udziałem vlogerów kanału „The Slow Mo Guys”, w którym przetestują najnowsze gadżety technologiczne.

Katy Perry Live Special: show Katy Perry, w którym widzowie zobaczą, jak powstaje jej nowa płyta.

Wśród partnerów projektu znalazł się m.in koncern  Johnson & Johnson.

Źródło: YouTube Blog

Comments

comments

136
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...