YouTube ogłosił ranking najlepszych polskich reklam. Wśród nich: Play, WOŚP, Lego
Redakcja PR - 01.03.2017Ranking YouTube'a najlepszych reklam z Polski
YouTube ogłosił ranking najlepszych kreacji reklamowych z Polski ze stycznia tego roku. Na czele zestawienia znalazł się się spot Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, zrealizowany z udziałem znanego vlogera Człowieka Wargi (Macieja Dąbrowskiego).
Miniteledysk stworzony przez Macieja Dąbrowskiego (kanał „z Dupy„) został doceniony przez Youtube. Spot został przygotowany z okazji 25. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy dla marki Play. Wzięli w nim udział m.in. Paulina Mikuła (Mówiąc Inaczej), Barbara Kurdej-Szatan i Maciej Łagodziński (twarze kampanii Play), Ewa Grzelakowska-Kostoglu (Red Lipstick Monster), duet Szparagi, gamerzy: Blowek, JDabrowsky, Izak, twórca animowanych vlogów Drollercaster. Film został doceniony za formę i przesłanie – muzyka łączy ludzi w różnym wieku, ponad podziałami. Na YouTube teledysk obejrzano ponad 3 miliony razy.
YouTube docenił również inne kreacje marki Play dla WOŚP: „Nakręć z nami 25. Finał WOŚP!” oraz „25. Finał WOŚP – Dziękujemy!”. Oba filmy przygotowała agencja Grandes Kochonos.
Miejsce czwarte w rankingu zdobył teledysk marki Lego®, pt. „LEGO® NEXO KNIGHTS™ – nowa forma zabawy! (polski)”. Za spot odpowiedzialna są agencje: The Geppetto oraz iProspect.
W pierwszej piątce znalazł się również spot z kampanii Kuchnia Lidla „FIT ŚNIADANIE | ✦ OLA ŻURAW ✦ gotuje z Kingą Paruzel!”. Za filmik od strony kreacji odpowiedzialna jest agencja DPD, a od strony mediowej – Performance Media.
Źródło: Think with Google.
Zobacz: