YouTube Brandcast już 28 października. Poznamy też zwycięzców pierwszej polskiej edycji YouTube Works Awards

Informacja Prasowa - 12.10.2021
199

YouTube Brandcast już 28 października. Poznamy też zwycięzców pierwszej polskiej edycji YouTube Works Awards

YouTube Brandcast już 28 października. Poznamy też zwycięzców pierwszej polskiej edycji YouTube Works Awards

Podczas konferencji YouTube Brandcast reklamodawcy, marketerzy i agencje mogą poznać najświeższe dane, inspiracje dotyczące YouTube oraz narzędzia dostępne na platformie. Druga polska edycja tego wydarzenia odbędzie się online już 28 października. 

 Tegoroczny YouTube Brandcast skupi się na trendach na platformie YouTube, czyli tworzeniu społeczności, budowaniu autentyczności i nowych doświadczeń. Nie zabraknie także najnowszych danych. Przedstawione zostaną wyniki badania etnograficznego dotyczącego roli, jaką YouTube odgrywa w życiu Polek i Polaków, oraz zjawisko współoglądania i oglądania YouTube na ekranach telewizorów podłączonych do internetu.

Uczestnicy podczas dynamicznych wystąpień będą mogli dowiedzieć się m.in., jak tworzyć skuteczne i łatwe w produkcji kreacje reklamowe na YouTube, a także zapoznać się z najciekawszymi i najbardziej skutecznymi kampaniami na tej platformie. Dodatkowo omówione zostaną wyniki badań na temat efektywności reklam emitowanych w telewizji oraz na YouTube.

YouTube Brandcast w tym roku poprowadzą Paulina Mikuła i Maciej Orłoś, a udział w wydarzeniu wezmą też inni znani youtuberzy.

Bezpłatna rejestracja dostępna jest na stronie YouTube Brandcast.

Dodatkowo, tuż po YouTube Brandcast, odbędzie się transmisja wręczenia nagród pierwszej polskiej edycji konkursu YouTube Works Awards, podczas której wyróżnione zostaną najbardziej kreatywne i efektywne kampanie reklamowe na YouTube w Polsce. Więcej informacji znajduje się na stronie konkursu.

YouTube, który wystartował w 2005, jest obecnie najpopularniejszą platformą wideo w Polsce. Rok temu podczas konferencji YouTube Brandcast zostały przedstawione pierwsze polskie dane dotyczące oglądalności platformy. YouTube dociera do 24,6 miliona internautów w Polsce, a średni dzienny czas oglądania filmów na platformie wynosi ponad 40 minut. W grupie 18+ YouTube ma już ponad 20 milionów użytkowników.

Za koncepcję kreatywną oraz realizację YouTube Brandcast odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT, produkcją materiałów wideo zajmuje się Dom Produkcyjny F25, za kontakt z mediami odpowiada zaś Monday Agencja Komunikacji.

 

Comments

comments

199
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...