Young Creatives PR – zgłoszenia do 30 stycznia!

Redakcja PR - 20.01.2017
226

Do 30 stycznia można zgłaszać się do konkursu Young Creatives w kategorii PR

Trwa tura zapisów do prestiżowego konkursu branży kreatywnej – Young Creatives. Zgłoszenia przyjmowane są m.in w kategorii PR – tylko do 30 stycznia! 

Young Creatives to całoroczny program skierowany do młodych pracowników branży komunikacji marketingowej oraz studentów.

Konkursy Young Creatives dają możliwość zmierzenia się z briefami kreatywnymi oraz oceną ekspertów z branży. Prace są oceniane przez dyrektorów kreatywnych, strategów, reżyserów, designerów, fotografików.

Konkursy są jednocześnie polskimi eliminacjami do międzynarodowych finałów:

– Young Lions Competition w Cannes
– Eurobest Young Creatives Integrated Competition

Zgłoszenia przyjmowane są w siedmiu kategoriach. Jedną z nich jest PR. Zadaniem konkursowym młodych specjalistów public relations jest opracowanie projektu strategii działań PR. W kategorii tej startować mogą wyłącznie pracownicy agencji PR lub działów PR w agencjach reklamowych. To znacząca zmiana, wprowadzona do regulaminu konkursu w tym roku. 

Jury tegorocznej edycji w kategorii PR obraduje pod przewodnictwem Barbary Pleban – współwłaścicielki i wiceprezes Multi Communications. Ponadto, prace konkursowe ocenią: Dorota Ciszek (On Board PR), Agata Zeman (24/7 Communications), Kamil Bolek (LifeTube), Przemysław Staniszewski (Walk PR).

Konkurs skierowany jest do osób, które nie skończyły 31 lat (urodzonych po 25 czerwca 1986). Wszystkie zakwalifikowane do konkursu zespoły będą miały za zadanie przygotować prace stanowiące odpowiedzi na briefy przygotowane przez partnerów poszczególnych kategorii. Zgodnie z zasadami konkursu, uczestnicy będą mieli 24 godziny na samodzielne wykonanie postawionego przed nimi zadania. Jedynie w przypadku kategorii FILM, dany uczestnikom czas wynosi 48 godzin.

Eliminacje będą odbywać się w okresie 15 lutego – 13 marca, głównie w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Warszawie.

Głównym organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR – KTR (Klub Twórców Reklamy). Partnerami konkursu są Facebook i Fotolia. Young Creatives wspiera Związek Firm Public Relations.

Więcej informacji na stronie Organizatora.

 

Comments

comments

226
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...