Young Creatives 2017 - znamy nominowanych
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło nominacje w konkursie Young Creatives 2017.
W kategorii PR nominację zdobył team agencji Hill&Knowlton Strategies – Marta Zienkiewicz oraz Jakub Kiraga. W tegorocznej edycji zadaniem uczestników w kategorii PR było przygotowanie kampanii dla Fundacji Zaczytani.org. Jak przyznają w rozmowie z publicrelations.pl Magdalena Popik i Szymon Kostiuk, którzy reprezentowali agencję On Board Ecco Network, zadanie konkursowe wymagało nieszablonowego podejścia.
Tegoroczna edycja Young Creatives postawiła przed nami poprzeczkę dość wysoko. Jury razem z partnerem kategorii PR, Fundacją Zaczytani.org, podeszło do konkursu nieszablonowo. Zadanie – opracowanie strategii działania, której celem miało być dotarcie do firm-mecenasów i zachęcenie ich do zakupu 44 „Zaczytanych ławek”, naszym zdaniem łączyło w sobie elementy komunikacji B2B (z racji głównej grupy docelowej) i B2C (z uwagi na charakter akcji społecznej prowadzonej przez Fundację). Z jednej strony postawiony cel był konkretny i policzalny, z drugiej wymagający wyjścia poza schemat, rozszyfrowania nietypowego insightu, odpowiedzi na współczesne wyzwania stojące przed firmami, rozwiązaniem których mógłby być m.in. program Fundacji. Zależało nam na odświeżeniu wizerunku partnera kategorii i wystartowaniu z komunikacją w zupełnie nowych, niekojarzących się z nim kanałach. Z racji dużego wsparcia uznanych partnerów instytucjonalnych czy ambasadorów ze świata show biznesu, sympatyzujących z projektem od momentu jego powstania, nie chcieliśmy jednak rezygnować z licznych narzędzi, efektywnie pozycjonujących markę. Chcieliśmy zachować więc pewien kompromis, a jednocześnie podkreślić fakt, że Fundacja nie poprzestaje na dotychczasowych działaniach i tak jak wiele innych organizacji również ona może rozwijać swój potencjał w ciekawy i angażujący sposób.
W kategorii PR prace zespołów oceniało jury w składzie: Barbara Pleban (przewodnicząca, Multi Communication), Dorota Ciszek (On Board PR), Agata Zeman (24/7 Communications), Kamil Bolek (LifeTube), Przemysław Staniszewski (Walk PR), Jacek Studziński z 180heartbeats + Jung V. Matt. Łącznie wystartowało 11 zespołów.
Oto nominacje w pozostałych kategoriach:
Design
- Aleksander Bieroński, Albert Krajewski (Saatchi&Saatchi Interactive Solutions)
- Karolina Pasek, Agnieszka Grajda (Communication Unlimited)
- Adam Caban, Mateusz Lediwg (180heartbeats + Jung V. Matt)
Film
- Katarzyna Uherek, Mateusz Vlahos (DDB&tribal)
- Paulina Weisgerber, Agnieszka Staszczak (Lubię to – linked by Isobar)
- Michał Oleksów, Damian Kitowski (VML Poland)
- Kinga Brocka, Łukasz Bieniecki (NAPENGO)
Clients
- Kamil Zug, Wojciech Kozłowski (Kompania Piwowarska)
- Michał Machaj, Mariusz Brzeziński (Grupa Żywiec)
- Karol Ruciński, Kamil Marhula (Virgin Mobile Polska)
Cyber
- Adrianna Hochmańska, Irmina Pączek (Grandes Kochonos Digital)
- Hosanna Salamon, Koka Skowrońska (niezależnie)
- Pablo D. Agregan, Juan M. Coloma (180heartbeats + Jung V. Matt)
- Wojciech Boliński, Michał Oleksów (VML Poland)
- Iza Jackowska, Marta Olesińska (Kerris Group).
Wszystkim nominowanym serdecznie gratulujemy!
Comments
