Znamy nominowanych do Young Creatives 2017

Informacja Prasowa - 28.03.2017
251

Young Creatives 2017 - znamy nominowanych

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło nominacje w konkursie Young Creatives 2017. 

W kategorii PR nominację zdobył team agencji Hill&Knowlton Strategies – Marta Zienkiewicz oraz Jakub Kiraga. W tegorocznej edycji zadaniem uczestników w kategorii PR było przygotowanie kampanii dla Fundacji Zaczytani.org. Jak przyznają w rozmowie z publicrelations.pl Magdalena Popik i Szymon Kostiuk, którzy reprezentowali agencję On Board Ecco Network, zadanie konkursowe wymagało nieszablonowego podejścia.

Tegoroczna edycja Young Creatives postawiła przed nami poprzeczkę dość wysoko. Jury razem z partnerem kategorii PR, Fundacją Zaczytani.org, podeszło do konkursu nieszablonowo. Zadanie – opracowanie strategii działania, której celem miało być dotarcie do firm-mecenasów i zachęcenie ich do zakupu 44 „Zaczytanych ławek”, naszym zdaniem łączyło w sobie elementy komunikacji B2B (z racji głównej grupy docelowej) i B2C (z uwagi na charakter akcji społecznej prowadzonej przez Fundację). Z jednej strony postawiony cel był konkretny i policzalny, z drugiej wymagający wyjścia poza schemat, rozszyfrowania nietypowego insightu, odpowiedzi na współczesne wyzwania stojące przed firmami, rozwiązaniem których mógłby być m.in. program Fundacji. Zależało nam na odświeżeniu wizerunku partnera kategorii i wystartowaniu z komunikacją w zupełnie nowych, niekojarzących się z nim kanałach. Z racji dużego wsparcia uznanych partnerów instytucjonalnych czy ambasadorów ze świata show biznesu, sympatyzujących z projektem od momentu jego powstania, nie chcieliśmy jednak rezygnować z licznych narzędzi, efektywnie pozycjonujących markę. Chcieliśmy zachować więc pewien kompromis, a jednocześnie podkreślić fakt, że Fundacja nie poprzestaje na dotychczasowych działaniach i tak jak wiele innych organizacji również ona może rozwijać swój potencjał w ciekawy i angażujący sposób.

W kategorii PR prace zespołów oceniało jury w składzie: Barbara Pleban (przewodnicząca, Multi Communication), Dorota Ciszek (On Board PR), Agata Zeman (24/7 Communications), Kamil Bolek (LifeTube), Przemysław Staniszewski (Walk PR), Jacek Studziński z 180heartbeats + Jung V. Matt. Łącznie wystartowało 11 zespołów.

Oto nominacje w pozostałych kategoriach:

Design

  1. Aleksander Bieroński, Albert Krajewski (Saatchi&Saatchi Interactive Solutions)
  2. Karolina Pasek, Agnieszka Grajda (Communication Unlimited)
  3. Adam Caban, Mateusz Lediwg (180heartbeats + Jung V. Matt)

Film

  1. Katarzyna Uherek, Mateusz Vlahos (DDB&tribal)
  2. Paulina Weisgerber, Agnieszka Staszczak (Lubię to – linked by Isobar)
  3. Michał Oleksów, Damian Kitowski (VML Poland)
  4. Kinga Brocka, Łukasz Bieniecki (NAPENGO)

Clients 

  1. Kamil Zug, Wojciech Kozłowski (Kompania Piwowarska)
  2. Michał Machaj, Mariusz Brzeziński (Grupa Żywiec)
  3. Karol Ruciński, Kamil Marhula (Virgin Mobile Polska)

Cyber

  1. Adrianna Hochmańska, Irmina Pączek (Grandes Kochonos Digital)

Print

  1. Hosanna Salamon, Koka Skowrońska (niezależnie)
  2. Pablo D. Agregan, Juan M. Coloma (180heartbeats + Jung V. Matt)
  3. Wojciech Boliński, Michał Oleksów (VML Poland)
  4. Iza Jackowska, Marta Olesińska (Kerris Group).

Wszystkim nominowanym serdecznie gratulujemy!

 

Comments

comments

251
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...