XXII Ventures ogłasza awanse i wzmacnia strukturę zarządzania projektami klienckimi

Informacja Prasowa - 21.01.2025
45

W Tigers powołano trzech managerów, którzy pokierują dedykowanymi zespołami Customer Success

XXII Ventures, holding technologiczny skupiający m.in. agencję digitalową Tigers oraz Automation House, ogłasza serię awansów wzmacniających strukturę zarządzania projektami klienckimi.
W Tigers powołano trzech managerów, którzy pokierują dedykowanymi zespołami Customer Success:
Martyna Celuch jako Senior Customer Success Manager pokieruje zespołem dedykowanym dla segmentu lifestyle i beauty,
Iga Wasilewska obejmuje stanowsiko Customer Success Manager i poprowadzi zespół specjalizujący się w obsłudze sektora healthcare i technologii,
Kamil Obidziński jako Ecommerce Manager będzie odpowiedzialny za rozwój projektów e-commerce.
W Automation House rolę Customer Success Manager objęła Aga Bińkowska, która pokieruje zespołem technologicznym specjalizującym się w automatyzacji, sztucznej inteligencji i wdrożeniach ClickUp.
W ramach nowej struktury wyznaczono Account Managerów odpowiedzialnych za rozwój współpracy z klientami w poszczególnych sektorach. W Tigers role te objęli:
Oliwia Jasińska – odpowiedzialna za projekty w sektorze healthcare,
Bartek Buczkowski – dedykowany do obsługi klientów z segmentu B2B i technologii,
Jan Ciechulski – prowadzący projekty w segmencie home & lifestyle. Marta Durmowicz i Kacper Górniak są dedykowani do obsługi klientów strategicznych, a skład Account Managerów na początku roku uzupełnili Maciej Polkowski i Yanina Artsiukh.
W Automation House funkcje Account Managerów objęli Wojciech Burczyk (Automtions&AI) i Olaf Jasiniak (AION).
– „Jasny podział ról pozwala nam łączyć rozwój kompetencji zespołów ze skuteczną realizacją celów biznesowych naszych klientów. Customer Success Managerowie koncentrują się na rozwoju kompetencji i standardów obsługi, podczas gdy Account Managerowie są dedykowanymi partnerami biznesowymi dla naszych klientów” – wyjaśnia Karolina Kawska, Chief Experience Officer XXII Ventures.

Comments

comments

45
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...