XVIII Charytatywnym Balu Dziennikarzy za nami

Informacja Prasowa - 05.02.2018
132

XVIII Charytatywnym Balu Dziennikarzy za nami

W sobotę, 3 lutego odbyło się największe wydarzenie towarzyskie karnawału, które w jednym miejscu i czasie gromadzi przedstawicieli wszystkich polskich mediów zjednoczonych we wspólnym, szczytnym celu. Blisko 500. znamienitych gości zawitało do Ufficio Primo, a podczas aukcji charytatywnej zebrano 402 tysiące złotych!

W tym roku beneficjentami Balu organizowanego przez Fundację Charytatywny Bal Dziennikarzy jest pięć organizacji dobroczynnych: Fundacja TVN „Nie jesteś sam”, Fundacja Polsat, Fundacja Radia Zet, Fundacja Przyjaciółka i Fundacja Kulczyk Foundation realizująca program „Żółty Talerz”.

„Podczas aukcji zlicytowaliśmy 16 wyjątkowych przedmiotów. Rekordową cenę 100. tysięcy złotych zapłacono za oryginał scenariusza pierwszego odcinka serialu „Ucho Prezesa”. Kwotę 38. tysięcy złotych jeden z gości zapłacił za lekcję jazdy konnej u Piotra Kraśko, a inny 20 tysięcy złotych za książkę „Tutaj” Wisławy Szymborskiej z oryginalnym autografem noblistki, przekazaną na aukcję przez sekretarza poetki Michała Rusinka. Ogromnie nas to cieszy i wierzymy, że cała zebrana kwota podzielona równo między pięć organizacji, pozwoli pomóc rodzinom i dzieciom znajdującym się w trudnej sytuacji finansowej” – mówi Mateusz Hładki, Prezes Fundacji Charytatywny Bal Dziennikarzy, dziennikarz telewizji TVN.

Uroczystość odbyła się w Ufficio Primo, a poprowadzili ją Agnieszka Woźniak-Starak – prezenterka TVN, Agata Młynarska – Dyrektor Programowa TLC Polska, Krzysztof Ibisz – prezenter telewizji Polsat i Marcin Cejrowski – redaktor naczelny Plejada.pl. Aukcję, podczas której zebrano rekordową sumę wynoszącą 402 tysiące złotych przeprowadził charyzmatyczny Juliusz Windorbski, prezes domu aukcyjnego Desa Unicum. Gwiazdą wieczoru był zespół Blue Cafe.

Relację na żywo z wydarzenia można było zobaczyć w serwisie Plejada.pl oraz na profilach społecznościowych Grupy Onet na Facebooku.

Agencją produkującą Bal była Rubicon Media, za oprawę audiowizualną, materiały video i transmisję odpowiadała PsychoMedia, działania media relations Balu i Fundacji prowadzi agencja MagnifiCo Marketing&PR Consultants. Partnerem produkcji wydarzenia była agencja Black Tie. Goście bawili się dzięki wsparciu partnerów takich jak m.in. Amundsen, Belvedere, czy Mielżyński.

Comments

comments

132
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...