X-Trade Brokers uczy inwestowania razem z Grzegorzem Krychowiakiem

Redakcja PR - 13.06.2016
149

Międzynarodowy dom maklerski X-Trade Brokers (XTB) rozpoczął projekt edukacyjny z reprezentantem Polski w piłce nożnej Grzegorzem Krychowiakiem.

Akcję wspiera kampania w internecie przygotowana przez iProspect (Dentsu Aegis Network Polska).

XTB będzie uczyć Grzegorza Krychowiaka, jak inwestować. W ramach akcji piłkarz dowie się, jakie wydarzenia ekonomiczno-polityczne wpływają na kursy walut oraz akcji, nauczy się w jaki sposób wykorzystać te informacje w inwestycjach. Jego trenerem będzie Adam Narczewski – profesjonalny trader i zastępca dyrektora XTB na Polskę. Wszystkie etapy nauki Krychowiaka można będzie śledzić na dedykowanym projektowi portalu WytrenujSwojZysk.pl przygotowanym przez iProspect.

Kampania ma pokazać, że każdy kto chce, może się nauczyć rozsądnie zarządzać swoimi pieniędzmi. Z badań wynika, że tylko 5 proc. Polaków aktywnie inwestuje.  U Amerykanów ten odsetek sięga aż 55 proc.

XTB edukuje Polaków  w zakresie finansów i inwestycji już od ponad 10 lat. – Jako dom maklerski  i lider technologiczny dajemy inwestorom wiedzę i nowoczesne technologie, które są niezbędne do inwestycji. Współpraca z Grzegorzem Krychowiakiem ma na celu zwiększanie świadomości inwestycyjnej Polaków – mówi Izabela Kozakiewicz, dyrektor XTB na Polskę, Niemcy, Rumunię i Węgry.

Grzegorz Krychowiak w reklamie X-Trade Brokers
Grzegorz Krychowiak w reklamie X-Trade Broker

Projekt edukacyjny z udziałem piłkarza wspierany będzie kampanią reklamową w internecie (banerami) oraz w mediach społecznościowych. Działania obejmować będą media ogólnoinformacyjne i sportowe. Za kreację spotu odpowiada agencja ZUPA.studio, a kampanią w internecie i social media zajmuje się iProspect.

Ogłoszenie współpracy pomiędzy XTB a Grzegorzem Krychowiakiem poprzedziła kilkudniowa akcja teaserowa na stronie zmiana.com.pl, gdzie wraz ze zdjęciem piłkarza pojawił się komunikat, że w życiu piłkarza dnia 10 czerwca nastąpi zmiana. Obok zamieszczono licznik odliczający czas do startu akcji.

Grzegorz Krychowiak jest już ambasadorem samochodów hybrydowych Toyota RAV4, telewizorów Samsung i serwisu Sport.pl.

Comments

comments

149
Komentarze
  • Dariusz Kwiecień

    w takim razie czekam na pierwszą serie lekcji XTB z piłkarzem

Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...