X edycja konkursu o tytuł „Firma Dobrze Widziana”

Informacja Prasowa - 08.05.2019
115

X edycja konkursu o tytuł "Firma Dobrze Widziana"

8 maja w Pałacu Lubomirskich, warszawskiej siedzibie BCC, odbył się na uroczysty finał X edycji konkursu o tytuł „Firma Dobrze Widziana”. Podczas uroczystości 69 laureatom zostały wręczone specjalne dyplomy. W uroczystości, obok zwycięzców konkursu, uczestniczyli przedstawiciele Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej, członkowie kapituły, kanclerze BCC z regionu nagrodzonego przedsiębiorstwa oraz osoby wiązane z ideą społecznej odpowiedzialności biznesu.

Celem konkursu „Firma Dobrze Widziana” jest promowanie firm, które prowadzą biznes społecznie odpowiedzialny oraz szerzenie wiedzy na temat społecznej odpowiedzialności biznesu i skutecznych metod komunikowania o prowadzonej przez firmę działalności społecznej.

Konkurs jest kontynuacją idei realizowanego w latach 2009-2011 projektu „CSR – jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa” i „Firma Dobrze Widziana”.

Tytuł „Firma Dobrze Widziana” może otrzymać każdy członek Business Centre Club – przedsiębiorstwo prywatne, państwowe lub jego oddział. Może być to mała, średnia lub duża firma. Konkurs ma zasięg ogólnopolski. Laureaci konkursu „Firma Dobrze Widziana”, którzy w kolejnych latach kontynuują działania oparte na zasadach Społecznej Odpowiedzialności Biznesu, mogą ubiegać się o tytuł w następnych edycjach konkursu.

Oceny dokonuje się na podstawie Ankiety Konkursowej, która zawiera podstawowe informacje o działalności każdej z firm w kontekście spełniania zasad społecznej odpowiedzialności biznesu. Istotnym elementem podlegającym ocenie jest:

  •   opracowana i wdrożona strategia działań w obszarze CSR,
  •   skuteczność oraz metody komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy na ten temat
  •   polityka firmy wobec pracowników, w tym przestrzeganie zasad równouprawnienia,
  •   oraz przestrzeganie reguł społecznej odpowiedzialności biznesu w dziedzinie ekologii, rynku i działań charytatywnych.

 

Comments

comments

115
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...