Wyzwanie Pepsico dla absolwentów: „Odważcie się na więcej”

Jerzy Ciszewski - 15.01.2019
154

Wyzwanie Pepsico dla absolwentów: „Odważcie się na więcej"

WYZWANIE PEPSICO DLA ABSOLWENTÓW: „ODWAŻCIE SIĘ NA WIĘCEJ”

PepsiCo ogłasza konkurs dla studentów z regionu Europy i Afryki Subsaharyjskiej pod hasłem „Odważcie się na więcej” (“Dare To Do More”). Celem konkursu jest zachęcenie studentów z regionu do wykorzystania potencjału w obszarze przedsiębiorczości i zidentyfikowania kolejnego istotnego trendu w sektorze żywności i napojów. W tym roku także kandydaci z Polski mają szansę na staż w PepsiCo Polska.

Ta oparta na idei rywalizacji inicjatywa zrealizowana zostanie w okresie 12 tygodni – jej celem jest wyłonienie młodych osób z żyłką do biznesu, które będą miały szansę podbić serca konsumentów. Zadaniem uczestników konkursu będzie stworzenie nowego produktu żywnościowego lub napoju, może to być także udoskonalenie istniejącego produktu z oferty PepsiCo, a następnie zaprezentowanie koncepcji i sposobów promocji kierownictwu firmy.

Kandydaci, którzy przejdą do finalnego etapu, będą mieli możliwość odbycia rozmowy kwalifikacyjnej, a najlepsi zapewnią sobie miejsce w jednym z wiodących w Europie programów rozwojowych dla absolwentów – „PepsiCo Go”. Kandydaci będą ponadto współzawodniczyć ze sobą o nagrodę główną w postaci wyjazdu do Nowego Jorku, gdzie spotkają się z laureatami „PepsiCo Go” z innych części świata , a także będą mogli zaprezentować swój pomysł przed międzynarodowym kierownictwem PepsiCo.

Program dostępny będzie w ośmiu europejskich krajach: Polsce, Belgii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Serbii, Turcji oraz Wielkiej Brytanii. Dla kandydatów to sygnał, że wybrane osoby rozpoczną międzynarodową karierę, zyskując możliwość współpracy z koleżankami i kolegami z całego świata przy rozwijaniu jednych z największych i najlepszych marek w segmencie FMCG na świecie.

„Wyzwanie „Odważcie się na więcej” to niezwykle atrakcyjna platforma, zapewniająca możliwość nie tylko zaprezentowania swoich propozycji biznesowych, ale przede wszystkich mocnego startu kariery zawodowej, co zapewnia udział w programie dla absolwentów PepsiCo Go” – powiedziała Becky Taylor, starsza dyrektor działu Digital w regionie Europy i Afryki Subsaharyjskiej w PepsiCo. „Konkurs dla absolwentów prowadzimy już trzeci rok z rzędu, w związku z czym spodziewamy się, że zarówno rywalizacja, jak i same pomysły będą jeszcze odważniejsze. Z niecierpliwością czekamy na zgłoszenia osób, które mają pomysły na kolejne przeboje rynku żywnościowego i chciałyby pracować w atrakcyjnej i szybko rozwijającej się firmie” – dodała Becky.

„Nasze zespoły Digital oraz Insights odgrywają istotną rolę w kształtowaniu produktów przyszłości i sposobów ich promowania na światowych rynkach. Finaliści, którzy dołączą do programu „PepsiCo Go” staną na pierwszej linii frontu w procesie podejmowania kluczowych decyzji, wpływających na dalszy rozwój naszych marek – będą mieli swój udział w procesie tworzenia innowacyjnych rozwiązań, reklam i strategii wejścia na wybrane rynki” – powiedział Tim Warner, wiceprezes Digital i Insights na region Europy i Afryki Subsaharyjskiej oraz Global Innovation Insights Practice w ‎PepsiCo. „Stale poszukujemy najbardziej utalentowanych osób do pracy w PepsiCo – wyzwanie „Odważcie się na więcej” to idealny sposób na dotarcie do najbardziej pomysłowych i zorientowanych na biznes młodych ludzi” – dodał Tim.

 „Wyzwanie „Odważcie się na więcej” to fantastyczny sposób na zaangażowanie młodych, utalentowanych osób w pracę z PepsiCo. Łańcuch dostaw stoi u progu niezwykłej transformacji, na co wpływ ma rozwój e-handlu i nowych sposobów nawiązywania relacji między konsumentami a dostawcami. W ramach całej struktury łańcucha dostaw poszukujemy osób zainteresowanych zrozumieniem sposobów funkcjonowania dzisiejszego świata i zweryfikowaniem stanu przygotowań PepsiCo na wyzwania, jakie stawia nam przyszłość. W naszych zakładach produkcyjnych oraz w sieci dystrybucyjnej kierujemy się wyjątkowymi koncepcjami i wykorzystujemy najnowsze rozwiązania techniczne. Udział w programie „PepsiCo Go” to wspaniała okazja dla absolwentów, którzy chcieliby mieć wpływ na wybrany przez nas kierunek działań w przyszłości” – powiedział Paul Campbell, starszy wiceprezes łańcucha dostaw w regionie Europy i Afryki Subsaharyjskiej w PepsiCo.

 

Jak działa wyzwanie „Odważcie się na więcej”:

Etap I: Uniwersytet PepsiCo

Pierwszy etap to okazja do zapoznania kandydatów z życiem wewnątrz PepsiCo. Wirtualny program edukacyjny pomoże absolwentom lepiej poznać firmę i zorganizować w sieci webinaria zarówno z kierownictwem programu „PepsiCo Go”, jak i jego byłymi uczestnikami. Rejestracja kandydatów odbywa się przez stronę: https://daretodomore.pepsico.com

Etap II: Zgłoszenie pomysłów

Etap III: Wsparcie mentorów w dalszym rozwoju najlepszych pomysłów – przygotowanie do finału!

Osoby z najlepszymi pomysłami w etapie II zapewnią sobie miejsce w finale i tym samym zyskają możliwość zaprezentowania swojej koncepcji przed jury składającym się z ekspertów rynkowych PepsiCo. Wszyscy finaliści będą pracowali pod czujnym okiem doświadczonego mentora z ramienia PepsiCo, aby odpowiednio przygotować się do wielkiego finału. Zyskają ponadto możliwość przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, która może zapewnić im miejsce w niezwykle konkurencyjnym programie PepsiCo dla absolwentów, w zespole rozwiązań cyfrowych, analizy czy łańcucha dostaw.

***

Programy PepsiCo dla absolwentów dostępne w ramach wyzwania „Odważcie się na więcej”:

Obszar „Insights”:

Trzyletni program obejmujący trzy obszary specjalizacyjne: Strategic Insights, Consumer Insights oraz Analytic Insights. Program zapewnia możliwość szybkiego rozwoju i przejęcie rzeczywistej odpowiedzialności za prowadzone projekty.

Praca w obszarze Strategic Insights umożliwia absolwentom identyfikowanie przyszłych trendów w sektorze żywności i napojów, a także tworzenie strategii biznesowych, które pozwolą na komercyjne wykorzystanie ich potencjału. W obszarze Consumer Insights absolwenci starają się zrozumieć zmieniające się nawyki i gusty konsumentów, a następnie wykorzystać uzyskane wnioski do kształtowania całej palety działań, od kampanii reklamowych, aż po wprowadzanie na rynek nowych produktów. W obszarze Analytic Insights absolwenci dokonują analizy sprzedaży produktów PepsiCo w sklepach, a także skuteczności wykorzystywanych mediów, ustalanych cen oraz promocji, aby wykorzystać płynące z analizy wnioski do maksymalizacji rozwoju marki.

Obszar „Digital”:

Jednoroczny program dla absolwentów koncentrujący się na e-handlu, marketingu marki oraz mediach społecznościowych. Uczestnicy mają możliwość wpływania na przyszły rozwój branży żywności i napojów, w tym na to, co, jak i gdzie kupują konsumenci.

Uczestnicy tego programu to osoby kreatywne, wybiegające myślą w przyszłość, z silnie rozwiniętym wyczuciem biznesowym. To oni będą kształtować miejsce produktów PepsiCo wśród konsumentów – od tego, w jaki sposób marka się prezentuje, aż po to, co komunikuje.

Obszar Łańcucha Dostaw:

Dwuletni program z corocznym naborem. Absolwenci mają możliwość uczestniczenia w różnorodnych procesach i realizacji zadań w takich obszarach jak obsługa klienta i logistyka czy produkcja/działalność operacyjna. Program daje możliwość pełnego poznania kompleksowego procesu łańcucha dostaw w PepsiCo dla jednej z wiodących marek firmy: od etapu pozyskiwania surowców, planowania materiałowego, produkcji zgodnie z koncepcją „lean”, aż po dostawę towarów do klientów.

Absolwenci uczestniczący w programie będą mieli okazję wykazać się umiejętnościami wpływania na innych, dzielenia się niezwykłymi pomysłami oraz przyszłościowego myślenia. Celem programu jest zapewnienie trwałości łańcucha dostaw, który zaoferuje klientom możliwie najwyższą wartość, jednocześnie obniżając koszty w efekcie redukcji powstających w procesie strat.

O firmie PepsiCo

Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2017 roku ponad 63 miliardy dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich. Działalność PepsiCo opiera się na filozofii „Performance with Purpose” – jesteśmy przekonani, że sukces biznesowy naszej firmy jest ściśle związany ze zrównoważonym rozwojem na świecie, który współdzielimy. Wierzymy, że stałe udoskonalanie oferowanych przez nas produktów, prowadzenie działalności w zrównoważony sposób tak, aby chronić naszą planetę oraz wspierać ludzi na świecie, umożliwia PepsiCo odnoszenie sukcesów biznesowych, tworząc długoterminową wartość dla społeczeństwa i naszych udziałowców. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.

Comments

comments

154
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...