Wywiad z Prezesem Manager Business Hub, Piotrem Winkiem

Redakcja PR - 20.09.2017
294

Wywiad z Prezesem Manager Business Hub, Piotrem Winkiem

Piotr Winek

Piotr Winek to pełen charyzmy i kreatywnego podejścia do każdego zadania menadżer. Reprezentuje grupę menadżerów, których metody zarządzania, zarówno sprzedażą jak i podległym zespołem, są przypisane i realizowane przez menadżerów z górnej półki! W momencie kiedy na rynkach finansowych trwał kryzys a firma przechodziła trudny okres reorganizacji Piotr wykazał się ponadprzeciętnym taktem i intuicją, które to pozwoliły aby prowadzony przez niego zespół osiągnął jedno - sukces!

Czym jest Manager Business Hub? 

MBH jest organizacją, której głównym celem jest wspieranie swoich członków w budowaniu relacji z nowymi partnerami w biznesie. MBH powstał na początku 2017 roku w kooperacji z wydawnictwem biznesowym Manager, które jest Partnerem klubu. Swoją siedzibę mamy w prestiżowym budynku Q22 zlokalizowanym w centrum Warszawy. Stwarzamy odpowiednie, sprzyjające okoliczności, w których budowanie relacji w biznesie jest efektywniejsze, oparte o wymianę fachowej wiedzy, doświadczeń i pasje. Oczywiście, nie obrażamy się na tradycyjną formułę oficjalnych, umówionych spotkań biznesowych czy konferencji.

Co wyróżnia MBH spośród innych propozycji klubowych na rynku? 

To, co odkrywają i doceniają nasi członkowie, to cel, jaki sobie postawiliśmy, że oczywiście istotne jest, kto jest w klubie, ale najistotniejsze, to, z kim chce się nawiązać i zbudować relacje i my do tych potencjalnych partnerów docieramy. Potrzeby naszych klubowiczów w tym zakresie są dla nas wyznacznikiem działań. To w dużej mierze odróżnia nas od klubów biznesowych działających na rynku polskim.

Kim są członkowie klubu? 

Liczba zainteresowanych członkostwem rośnie, obecni klubowicze reprezentują różne branże, np. finansową, przemysł, spożywczą, zbrojeniową, motoryzacyjną, itd. Do współpracy z Manager Business Hub dołączają kolejni partnerzy zainteresowani kooperacją, myślę tu o firmach z branż usługowych poszukujących klientów Premium – np. restauracje, hotele , firmy oferujące dobra luksusowe, motoryzacyjne, itd. Pozwala nam to z jednej strony na zapewnienie skutecznego dotarcia do potencjalnych klientów tym partnerom, a z drugiej strony dla klubu i jego członków na optymalizację kosztów realizowanych wydarzeń. Formuła współpracy, dostępne narzędzia sprawiają, że każdy wygrywa.

Jakie wymierne korzyści biznesowe wynikają z członkostwa w MBH? 

Dzięki współpracy z HUB-em członkowie klubu zwiększają skuteczność swoich relacji B2B. Mogą optymalizować koszty realizowanych przez siebie eventów biznesowych. Będąc członkiem HUB-a, stają się partnerami wydarzeń organizowanych przez HUB, otrzymują możliwość zapraszania swoich partnerów biznesowych na wybrane eventy, dbają o posiadane relacje biznesowe.

HUB to również współpraca z dedykowanym doradcą, który współpracuje z kierownictwem firmy w trakcie jej członkostwa w HUB-ie, to dostęp do ekspertów, którzy są nieodzownym wsparciem prowadzonego przez firmę biznesu np. z zakresu podatków, usług księgowych, prawnych, IT, marketingu i PR, innych. To także dostęp do sal konferencyjnych wraz z obsługą spotkania zlokalizowanych w profesjonalnej przestrzeni biznesowej w centrum Warszawy.

Jako HUB jesteśmy narzędziem dla managerów firm, naszym celem jest wsparcie standardowych działań rozwijających biznes, działań PR czy marketingowych. Naszymi partnerami w ramach firm są ich właściciele, członkowie zarządów czy rad nadzorczych.

Dbamy o okoliczności prowadzonego przez nich biznesu, aby one sprzyjały członkom klubu w budowaniu relacji z ważnymi partnerami, nie zostawiamy ich przypadkowi.

Jak wygląda współpraca z członkami klubu? 

Członkowie klubu zapraszani są do uczestnictwa w wydarzeniach, eventach organizowanych lub współorganizowanych przez HUB. Są one przede wszystkim okolicznością, dzięki której HUB pomaga budować relację z konkretnymi podmiotami na poziomie właścicielskim lub osób kierujących firmą. Eventy dla HUB-a są okolicznością do realizacji działań networkingowych na rzecz swoich członków, a Partnerom tych wydarzeń służą promocji i optymalizacji kosztowej, skutecznemu osiąganiu celów promocyjnych.

Po szersze informacje i bieżące informacje zapraszamy na naszą stronę internetową.

Jakimi wydarzeniami możecie się już poszczycić MBH? 

Mamy już za sobą szereg różnych działań na rzecz członków klubu, w tym eventów, wymienię tylko kilka z nich. W czerwcu br. odbyły się Military & Moto Day z Fabryką broni Łucznik w Radomiu – był to pełen emocji dzień, wypełniony tematyką produkcji rodzimego sprzętu wojskowego, testowania jego skuteczności na strzelnicy oraz emocji na torze wyścigowym. Wyjazd dedykowany był członkom HUB-a oraz zaproszonym gościom z różnych firm. We wrześniu odbył się Debiut roku – 99Rent event realizowany wspólnie z naszym partnerem z branży wynajmu pojazdów, impreza biznesowa w okolicznościach związanych z występem polskiej reprezentacji w piłce nożnej. Nie dawno odbył się piknik rodzinny w pięknym, malowniczo położonym Pałacu Czosnowskich w Opypach, który był okazją dla członków klubu do zaproszenia swoich partnerów w biznesie wraz z rodzinami – nie wątpliwie to zbliża i pomaga budować dobre relacje w osobami kierującymi firmami.

Skąd Pan czerpie inspiracje i doświadcznie? 

Mam za sobą wieloletnie doświadczenie korporacyjne zdobyte w sektorze finansowym bankach, funduszach inwestycyjnych, emerytalnym, innych spółkach finansowych oraz bogate doświadczenie operacyjne związane z tworzeniem i kompleksową realizacją startupów. Źródłem inspiracji jest także praca z ludźmi w ramach wspólnot mieszkaniowych i zarządzanie nimi.

Jakie są plany HUBa na przyszłość? 

Mamy ambicje być elitarnym klubem zrzeszającym maksymalnie do 100 – 150 firm z różnych części Polski. Taka liczba pozwala na zachowanie elitarności klubu oraz na efektywną współpracę z każdym z jego członków na poziomie faktycznie odnoszącym się do potrzeb każdego z nich.

Comments

comments

294
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...