Wystartowało głosowanie w czwartej edycji plebiscytu motoryzacyjnego MotoAs Interii

Informacja Prasowa - 15.04.2019
148

Wystartowało głosowanie w czwartej edycji plebiscytu motoryzacyjnego MotoAs Interii

Wystartowało głosowanie w czwartej edycji plebiscytu motoryzacyjnego MotoAs Interii

Już po raz czwarty zmotoryzowani, ale także ich pasażerowie ocenią i wybiorą najlepsze  samochody w plebiscycie MotoAs organizowanym przez portal Interia. W tym roku głosowanie obędzie się w 10 kategoriach. O tytuł walczyć będzie około 100 modeli, zgłoszonych przez niemal wszystkie marki obecne na polskim rynku.

„Styl”, „Moc”, „Klasa”, „Rozsądek”, „Miasto”, „Na każdą drogę”, „Do pracy”, „Eco”, „Legenda” oraz nowa, wprowadzona tym roku kategoria „Tech” – oto kategorie, w których rywalizują w plebiscycie MotoAs Interii najważniejsze na polskim rynku marki samochodowe.

Czytelnicy serwisu Motoryzacja w Interii na swoich faworytów głosować będą przez ponad miesiąc – od 15 kwietnia do 19 maja 2019 roku. Najlepszych wybiorą z niemal stu różnych modeli i rozwiązań technologicznych. Osoby, które wezmą udział w głosowaniu, mogą liczyć na atrakcyjne nagrody. Spośród głosujących w plebiscycie redakcja wybierze 10 laureatów, którzy będą mieli szansę  na wygranie atrakcyjnych nagród, m.in. skutera Yamaha NMAX 125 (I miejsce), zestawów kosmetyków K2 (II i III miejsce) oraz zestawów moto-gadżetów (miejsca IV-X).

Plebiscytowi towarzyszy kampania reklamowa w portalu Interia oraz w magazynach Men’s Health, Auto Moto, Motor i Przegląd.

Serwis Motoryzacja to kompendium wiedzy dla zainteresowanych wszystkim tym, co ma silnik. Redakcja m.in. szczegółowo analizuje trendy oraz poddaje ocenie nowe modele samochodów wchodzących na rynek – mówi Jacek Jurecki, Dyrektor Serwisów Motoryzacyjnych Interii. – Zdajemy sobie jednak sprawę z faktu, że najwartościowsze opinie pochodzą nie od dziennikarzy, ale od kierowców, którzy auta użytkują na co dzień, czyli w drodze do pracy czy na wakacjach i którym samochody pomagają w wypełnianiu codziennych obowiązków. Plebiscyt MotoAs Interii powstał właśnie po to, żeby ci najsurowsi jurorzy mogli wskazać najlepsze samochody, jeżdżące po polskich drogach – dodaje Jacek Jurecki.

Więcej informacji o plebiscycie pod adresem: www.motoas.interia.pl

Według Badania Gemius/PBI w marcu 2019 r. strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 19 mln realnych użytkowników i 1,4 mld odsłon, a sam portal Interia – 14 mln użytkowników i 790 mln odsłon.

Comments

comments

148
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...