Wystartowała wiosenna kampania Fuji Instax

Informacja Prasowa - 15.05.2019
71

Wystartowała wiosenna kampania Fuji Instax

Od 6 maja ruszyła kampania Fuji Instax, promująca aparaty fotograficzne jako prezenty na Dzień Dziecka i Komunię. Media do kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.

Fujifilm to wiodący światowy producent w dziedzinie fotografii i obrazowania. W maju 2019 r. marka zdecydowała się na rozpoczęcie działań promujących aparaty fotograficzne Instax, które pozwalają na natychmiastowe wywołanie zdjęć. Dzięki temu aparat idealnie pasuje do imprez okolicznościowych, spotkań rodzinnych i eventów w kontekście zbliżających się uroczystości związanych z Dniem Dziecka oraz Komunią. Za strategię, planowanie oraz zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media, kreację dostarczył klient. Zaplanowane działania obejmują aktywację w mediach online, m.in. na portalach horyzontalnych i w kanałach social media.

Comments

comments

71
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...