Podcast Unboxing marki premium powstał dla przedsiębiorców i menedżerów, którym zależy na wysokiej jakości marketingu
Słuchacze dowiedzą się, jak uporządkować komunikację, skuteczniej pracować nad marketingiem oraz inaczej spojrzeć na zarządzanie marką. Prowadzącą jest dr Magdalena Gajek – właścicielka agencji Blend PR.
– Podcast kieruję przede wszystkim do właścicieli firm oraz menedżerów odpowiedzialnych za marketing w małych i średnich organizacjach z przychodami do 100 mln zł rocznie. Osią narracji jest marka premium zarówno w wymiarze B2B, jak i B2C – tłumaczy gospodyni audycji.
Dr Magdalena Gajek jest właścicielką agencji Blend PR®, autorką książek „Mikromarka” i „Nowy Jork wyobrażony i doświadczony” oraz aktywną konsultantką pracującą przy projektach strategicznych. Ma doświadczenie jako wykładowca akademicki i szkoleniowiec. W ciągu ostatnich 15 lat zrealizowała prawie 70 zaawansowanych projektów marketingowych.
– Prowadząc podcast, korzystam ze swoich różnych doświadczeń zawodowych i pozostaję blisko problemów, które pojawiają się w prawdziwych zleceniach realizowanych przez moją agencję – podkreśla.
W dniu premiery są już dostępne trzy pierwsze odcinki:
- Intro – pokazuje kontekst projektu Unboxing marki premium oraz pozwala podjąć decyzję, czy audycje będą pomocne. Materiał zawiera też przykładowy proces, jak zdecydować o wyborze nowego narzędzia komunikacji dla swojej firmy.
- Marka premium – 5 głównych pytań – odcinek pomaga uporządkować bazowe informacje na temat marki premium oraz podjąć decyzję, czy tego typu marketing byłby dobrym rozwiązaniem w Twojej firmie.
- Strategia marketingowa i inne pseudostrategie – odcinek pomaga zrozumieć, co to jest strategia marketingowa oraz jak ułatwić sobie jej stworzenie w firmie. To początek 3-odcinkowej serii strategicznej.
Podcast jest dostępny na YouTube, Spotify i w Apple Podcast. Nowe odcinki będą pojawiały się w co drugi czwartek i trwają od 30 do 45 minut.
Comments
