Wystartował FRESH FASHION AWARDS powered by NOIZZ – konkurs dla projektantów mody

Informacja Prasowa - 19.04.2017
167

Wystartował FRESH FASHION AWARDS powered by NOIZZ – konkurs dla projektantów mody

FRESH FASHION AWARDS skierowany jest do projektantów, poszukujących w swojej twórczości niestandardowych rozwiązań i chcących szerzej zaistnieć na polskim rynku. W ramach konkursu wyłonionych zostanie 3 finalistów, którzy zaprezentują autorską kolekcję podczas finałowej gali 25 maja w Fabryce Samochodów Osobowych. Laureat konkursu wygrywa udział w kampanii promocyjnej „Powered by Noizz” w portalach Noizz i Onet o wartości pół miliona złotych oraz profesjonalną sesję wizerunkową autorstwa Jana Kriwola.

W jury zasiądą m.in. Robert Kupisz, Kasia Sokołowska, Maja Sablewska, Maffashion, Jan Kriwol i Michał Łojewski. Organizatorem konkursu jest portal NOIZZ.

Idea konkursu

Naszą inspiracją są kreatywni ludzie i ich nieskrępowane pragnienie poznawania świata oraz otwartość na nowe doświadczenia. Tworząc konkurs FRESH FASHION AWARDS powered by NOIZZ chcemy wspierać twórczy potencjał projektantów, dając im szansę zaistnienia w szerszej świadomości, odnalezienia nowych odbiorców swojej twórczości, a także skonfrontowania jej z opinią doświadczonych twórców i znawców mody. Zetknięcie tych dwóch sił – świeżej perspektywy i doświadczenia może być dla każdej strony wiele uczącym doświadczeniem – mówi Marek Dorobisz, dyrektor kreatywny Media Impact Polska, przewodniczący jury.

Profil kandydata

Organizatorom konkursu zależy na odnalezieniu projektantów, którzy nie boją się eksperymentować z modą, a efektem ich poszukiwań jest spójna, dobrze zaprojektowana kolekcja. Adresatami konkursu są projektanci, którzy mają już swoje marki i aktywnie je rozwijają.

Poszukując finałowej trójki na pewno nie będziemy ograniczać się kryteriami wieku czy doświadczenia, na każdą propozycję chcemy spojrzeć świeżym okiem. Sam oficjalnie zadebiutowałem jako projektant stosunkowo niedawno, bo w 2011 roku z zamiarem stworzenia marki, która odzwierciedla moje podejście do mody, ale będzie czymś nowym w stosunku do tego, co już istniało na polskim rynku – komentuje Robert Kupisz, projektant i właściciel marki Qπш, członek jury.

Naszym podstawowym kryterium będzie innowacyjność w postrzeganiu mody, spójność prezentowanej kolekcji, a także to, na ile prezentowane projekty są tożsame z DNA portalu NOIZZ. Jako reżysera ciekawi mnie również wizja projektanta, jego energia, potencjał kolekcji rozumiany jako całość – myśl i warsztat. Mam nadzieję, że uda się wybrać trzy zupełnie inne nowe spojrzenia na polską modę – mówi Kasia Sokołowska, reżyser pokazów mody, juror konkursu

Zasady udziału w konkursie

Zadaniem uczestników konkursu jest zaprezentowanie spójnej kolekcji ubrań – 10 sylwetek, które będą wyróżniały się świeżym i niestandardowym myśleniem. Spośród wszystkich zgłoszeń jury konkursu wybierze 3 laureatów. Dodatkowo jury wyłoni 10 projektantów, na których kolekcje będą mogli głosować internauci.

Nagroda

Trzech finalistów wyłonionych przez jury zaprezentuje swoją kolekcję podczas gali finałowej w Fabryce Samochodów Osobowych. Laureat konkursu wyłoniony podczas gali wygrywa udział w kampanii promocyjnej „Powered by Noizz” w portalach Noizz.pl i Onet o wartości pół miliona złotych oraz profesjonalną kampanię wizerunkową autorstwa Jana Kriwola. Projektant, który otrzyma najwięcej głosów internautów otrzyma nagrodę publiczności.

Zwieńczeniem gali będzie pokaz UEG – polskiej marki modowej, stworzonej przez Michała Łojewskiego. Kolekcje UEG wyróżniają się minimalistycznym czarno-białym designem, a także aktualnym komentarzem do globalnych problemów.

Jury konkursowe

Organizatorzy konkursu do współtworzenia FRESH FASHION AWARDS zaprosili osoby o interesującym spojrzeniu na wszelkie dziedziny twórczości. Jury konkursu tworzą wyjątkowe osobowości ściśle związane z branżą mody i mediami. Za wyłonienie finalistów odpowiedzialni będą m.in.: Marek Dorobisz – przewodniczący jury, Robert Kupisz, Maja Sablewska, Maffashion, Kasia Sokołowska, Ewelina Gralak, Michał Łojewski, Jan Kriwol, Lange&Lange.

Comments

comments

167
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...