„Wystarczy wsiąść, by poczuć różnicę” – nowa kampania Volkswagena

Informacja Prasowa - 07.10.2019
98

"Wystarczy wsiąść, by poczuć różnicę" - nowa kampania Volkswagena

Ruszyła kampania Volkswagena „Wystarczy wsiąść, by poczuć różnicę”, zachęcająca do doświadczenia marki i skorzystania z wyprzedaży modeli z rocznika 2019. To pierwsza wypracowana lokalnie kampania tej marki w Polsce, utrzymana w nowym brandingu.

W ramach lokalnej platformy kreatywnej powstały filmy, podkreślające jakość samochodów Volkswagen, ale odwołujące do codziennych doświadczeń. Bohaterem pierwszego z nich jest mężczyzna oczekujący najwyższej jakości technologii. Rozwiązania w nowoczesnym domu zawodzą go, pełną satysfakcję znajduje dopiero w Volkswagenie. Wystarczy bowiem wsiąść do auta marki, by podnieść jakość spędzanego czasu i poczuć jak powinny działać zaawansowane technologie.

Za kreację i strategię kampanii odpowiada agencja DDB. Działania komunikacyjne obejmują Telewizję i Internet, w tym Social Media. Zdjęcia do produkcji powstały w Polsce.

 

 

 

 

Comments

comments

98
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...