„Wysokie Obcasy” w nowej oprawie graficznej i z premierowymi formatami 

Informacja Prasowa - 09.09.2021
128

„Wysokie Obcasy” w nowej oprawie graficznej i z premierowymi formatami 

„Wysokie Obcasy” w nowej oprawie graficznej i z premierowymi formatami 

W sobotę, 11 września br. na rynku ukaże się magazyn „Wysokie Obcasy” w nowej odsłonie graficznej, którą przygotował uznany projektant Jacek Utko. Odświeżonej makiecie tygodnika „Gazety Wyborczej” towarzyszyć będzie zmiana logotypu, również w serwisie Wysokieobcasy.pl. Ponadto na łamach „Wysokich Obcasów”, obok tradycyjnych, charakterystycznych dla niego obszernych wywiadów i reportaży, ukażą się premierowe formaty oraz autorskie rubryki. 

– Nowe czasy wymagają nowych form. Nasze czytelniczki doceniają prostotę, jasność przekazu oraz piękno formy. Dlatego chciałyśmy, żeby tygodnik w nowej odsłonie był nowoczesny, ale klasyczny, miał spójny układ różnorodnych treści oraz dobrze wyeksponowane fotografie. Treści premium „Wysokich Obcasów” zasługują na piękną oprawę zarówno w wersji cyfrowej na Wysokieobcasy.pl, jak i papierowej. Jacek Utko wspaniale poradził sobie z tym zadaniem – stworzył lekką, przejrzystą, elegancką makietę z wykorzystaniem nowoczesnych fontów i ciekawie ustawionym światłem na stronie – opowiada o zmianach Aleksandra Klich, dziennikarka i redaktorka naczelna tygodnika „Wysokie Obcasy” oraz miesięcznika „Wysokie Obcasy Extra”. 

Oprawę graficzną magazynu stworzył Jacek Utko – twórca szat graficznych gazet z całego świata, którego projekty pięciokrotnie zdobyły World’s Best Designed Newspaper i trzykrotnie otrzymały nagrodę European Newspaper of the Year.  

– „Wysokie Obcasy” w nowej odsłonie to ponadczasowa klasyka w nowoczesnym wydaniu. Layout magazynu jest lżejszy, a elementy graficzne nie konkurują z fotografią, która pozostaje najważniejsza. W nowych „Wysokich Obcasach” jest więcej delikatności, kobiecości, w odróżnieniu od poprzedniej wersji. Natomiast logo jest bardzo proste, klasyczne, spójne z typografią całego magazynu – wyjaśnia autor zmian graficznych Jacek Utko.

Nową szatę graficzną otrzymały znane i wysoko oceniane przez czytelniczki magazynu formaty – reportaże, wywiady oraz artykuły z cykli: „Być rodzicem”, „Nieustraszona w pracy”, „Męska końcówka”, „Czułość i Wolność”, a także stałe rubryki: Ogrody, Uroda, Zdrowie i Kuchnia.

„Wysokie Obcasy” zaproponują również czytelniczkom premierowe formaty oraz cykle. Obok tradycyjnych dla tygodnika, obszernych wywiadów i reportaży, na łamach magazynu pojawią się mniejsze formy, m.in. recenzje filmów, seriali, książek i płyt, a także autorskie rubryki – wiersz tygodnia wybierany przez Dorotę Wodecką, rysunki znanych polskich autorek, m.in. Katarzyny Babis oraz Marty Frej, które stanowić będą komentarz do wydarzeń w Polsce i na świecie.    

Nowym formatem, otwierającym każdy numer magazynu będzie „Zachwyt tygodnia”, w którym znane kobiety wyrażą podziw dla działań, osiągnięć oraz sukcesów innych kobiet. W najbliższą sobotę, 11 września br. aktorka Aleksandra Popławska zachwyci się Kaliną Czwarnóg z Fundacji Ocalenie, niosącą pomoc uchodźcom na granicy polsko-białoruskiej. 

Na okładce najnowszego numeru „Wysokich Obcasów” pojawi się Britney Spears, o której tragedii zniewolenia pisze Katarzyna Seiler. W wydaniu znaleźć będzie można także m.in. reportaż o wyzwalających się seksualnie Polkach oraz inspirujące wywiady: z Martą Nowak z ASZdziennika, Anną Adamowicz – jedną z najmłodszych polskich poetek, laureatką tegorocznej nagrody im. Wisławy Szymborskiej, aktorem Leszkiem Lichotą o wyprowadzce w Beskid Niski oraz aktorką Aleksandrą Hamkało o jej pasjach ogrodniczych. 

Sobotni numer „Gazety Wyborczej” z weekendowymi magazynami, w tym nowymi „Wysokimi Obcasami” dostępny będzie w punktach sprzedaży prasy 11 września br. w cenie 7,99 zł. Wydanie wspiera kampania promocyjna w radiu (radiostacje Agory), internecie (Wybocza.pl, Wysokieobcasy.pl), social mediach (Instagram, Facebook) oraz autopromocja na łamach „Gazety Wyborczej”, „Wysokich Obcasów” oraz „Wysokich Obcasów Extra”. Działania przygotował zespół promocji „Gazety Wyborczej” i „Wysokich Obcasów”. 

„Wysokie Obcasy” to magazyn „Gazety Wyborczej” tworzony z myślą o wymagających czytelniczkach i czytelnikach. Można w nim przeczytać o ważnych tematach społecznych, sprawach codziennych i tych niezwykłych, a także poznać historie kobiet – również tych niekoniecznie znanych z pierwszych stron gazet. Wiele miejsca redakcja poświęca też tematowi rodzicielstwa. Tygodnik jest dostępny razem z sobotnim papierowym wydaniem „Gazety Wyborczej” i w aplikacji „Gazety Wyborczej”, a wszystkie ​teksty z magazynu ukazują

Comments

comments

128
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...