„Wysokie Obcasy Psychologia. Cyfrowe dzieci” – specjalne wydanie „Wysokich Obcasów”

Informacja Prasowa - 25.04.2019
173

„Wysokie Obcasy Psychologia. Cyfrowe dzieci" – specjalne wydanie „Wysokich Obcasów"

Jak wychowywać dzieci w cyfrowej rzeczywistości, w jaki sposób uchronić je przed zagrożeniami czyhającymi w sieci oraz z jakimi problemami psychicznymi zmagają się dzisiaj nastolatkowie – na te oraz wiele innych pytań redakcja „Wysokich Obcasów” wraz z ekspertami – psychologami, terapeutkami i edukatorami seksualnymi szuka odpowiedzi w specjalnym wydaniu magazynu. „Wysokie Obcasy Psychologia. Cyfrowe dzieci” dostępne są w sprzedaży od dzisiaj – czwartku, 25 kwietnia br.

Wyjątkowy numer „Wysokich Obcasów” porusza tematy związane z wychowywaniem, m.in. jak być dobrym rodzicem po rozwodzie, w jaki sposób rozmawiać z dziećmi o seksualności, jak rozpoznać objawy depresyjne u nastolatków oraz jak pomóc dziecku uwierzyć w siebie.

Duża część wydania poświęcona została odnajdywaniu się – dzieci oraz rodziców – w cyfrowej rzeczywistości. Redakcja zastanawia się, co nastolatkowie robią w internecie, gdzie jest granica kontroli ich zachowań w sieci i czy małe dzieci powinny korzystać z tabletów.

W magazynie czytelnicy znajdą również rozmowy z ekspertami, m.in. z edukatorką seksualną Alicją Długołęcką na temat tego, jaki wpływ na seksualność córki ma jej relacja z matką, z kierownikiem Kliniki Psychiatrii Młodzieżowej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi prof. Agnieszką Gmitrowicz o problemach psychicznych, z jakimi zmagają się dzieci i nastolatkowie oraz z psycholog społeczną dr Dorotą Wiśniewską-Juszczak o godzeniu macierzyństwa z pracą zawodową.

Specjalne wydanie „Wysokich Obcasów” w objętości 116 stron dostępne jest w punktach sprzedaży prasy od dzisiaj – czwartku, 25 kwietnia br. w cenie 13,99 zł. Numer wspiera autopromocja prowadzona na łamach „Gazety Wyborczej”, w serwisie Wyborcza.pl oraz w mediach społecznościowych. Działania przygotował i zaplanował zespół promocji „Gazety Wyborczej”.

Comments

comments

173
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...