Wyślij krowy na wakacje. ProVeg Polska startuje z kampanią społeczną

Informacja Prasowa - 20.08.2018
229

Wyślij krowy na wakacje. ProVeg Polska startuje z kampanią społeczną

22 sierpnia obchodzony jest Światowy Dzień Mleka Roślinnego, zapoczątkowany w 2017 przez koalicję organizacji na czele z ProVeg International, międzynarodową organizacją działającą na rzecz świadomości żywieniowej, i platformą Plant Based News. Z tej okazji ProVeg Polska startuje z kampanią społeczną, w ramach której promuje etyczne, zdrowe i przyjazne środowisku alternatywy dla mleka pochodzenia zwierzęcego.

16 sierpnia br., ruszyła kampania społeczna poświęcona mleku roślinnemu. Jej celem jest budowanie nowych nawyków żywieniowych i edukowanie społeczeństwa na temat korzyści spożywania zamienników mleka zwierzęcego. W ramach kampanii organizator, czyli ProVeg International chce pokazać, że mleko roślinne jest etyczne, zdrowe, przyjazne środowisku i smaczne.

W ramach kampanii od 16 do 31 sierpnia na wiatach przystankowych zlokalizowanych w centrum Warszawy będziemy mogli zobaczyć citilighty promujące kampanię. Za ich kreację graficzną odpowiada agencja kreatywna na_ty.

Ponadto na stronie internetowej worldplantmilkday.pl ruszyło wyzwanie „7 dni bez mleka”. W ramach siedmiodniowego działania zostanie uruchomiony specjalny newsletter. W trakcie tygodnia wszyscy chętni i gotowi podjęcia wyzwania będą mogli dowiedzieć się, jak zastąpić krowie mleko jego roślinnym odpowiednikiem i jak odżywiać się zdrowo. Przepisy z wykorzystaniem napojów roślinnych przygotują blogerzy i szefowie kuchni promujący roślinną dietę i styl życia, m.in. Weganon, Savory or Sweet, Michał Gniłka, Atelier Smaku oraz Aga ma smaka – żyj i jedz zdrowo. Materiały edukacyjne publikowane w newsletterze przygotują dietetycy współpracujący z ProVeg.

Podobnie jak w 2017 r., w Światowy Dzień Mleka Roślinnego zaangażują się również topowe wegańskie restauracje i kawiarnie. Lokale przez tydzień, od 22 sierpnia włącznie, będą oferowały specjalne zniżki na produkty na bazie mleka roślinnego.

W tym roku oprócz warszawskich lokali do akcji przyłączyły się górnośląskie kawiarnie i Trójmiasto. Wśród stołecznych punktów są to m.in. Leonardo Verde, Vegestacja, Veg Deli, Youmiko Vegan Sushi, Tel Aviv, Lokal Dela Krem, w Trójmieście: Atelier Smaku, Avocado, Wajdeloty 25, a na Śląsku – 3 lokale Cafe Silesia (Katowice, Bytom, Tarnowskie Góry), Dobra Karma (Katowice), Kawiarnia Suplement (Bytom), Puffle (Tychy), Kawosz (Katowice).

Na profilu facebook ProVeg Polska oraz stronie internetowej worldplantmilkday.pl znaleźć będzie można pełną listę miejsc zaangażowanych w wydarzenie. Będzie też można przyłączyć się do akcji w trakcie trwania kampanii i wziąć czynny udział poprzez zgłoszenie własnej kawiarni lub restauracji.

Comments

comments

229
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...