„Tyle przeżyć #wCzerwonymPudelku” – rusza świąteczna kampania Wyjątkowego Prezentu

Informacja Prasowa - 09.12.2016
133

Wyjątkowy Prezent z kampanią „Tyle przeżyć #wCzerwonymPudelku”

Wyjątkowy Prezent – największa w Polsce firma oferująca prezenty w formie przeżyć – wystartowała 1 grudnia z ogólnopolską kampanią świąteczną pod hasłem „Tyle przeżyć #wCzerwonymPudelku”. Akcja ma na celu pokazanie, że najlepsze prezenty to te niematerialne – zapewniające niezapomniane emocje, inspirujące do zmian i spełniające marzenia.

Wyjątkowy Prezent od lat zmienia kulturę wręczania prezentów w Polsce, stawiając na upominki w formie przeżyć, zamknięte w symbolicznym, czerwonym pudełku. Stąd też nazwa kampanii.

Poprzez kampanię Firma chce zwrócić uwagę, że w przedświątecznym szaleństwie zakupów coraz częściej traktujemy wybór prezentów dla bliskich bez głębszych emocji – jako przykry obowiązek, kolejny punkt „do odhaczenia” na liście zadań. 

Chcemy przypomnieć, jaka jest istota obdarowywania bliskich w czasie Świąt, kiedy w naszych domach panuje magiczna atmosfera. Prezent powinien zapewniać mnóstwo frajdy, wywoływać w nas dziecięcą radość, przywoływać miłe wspomnienia. Pomyślmy o tym, zanim kupimy kolejny krawat czy butelkę perfum – mówi Michał Kaleta z firmy Wyjątkowy Prezent.

Na potrzeby akcji Wyjątkowy Prezent przygotował specjalne, świąteczne Pakiety Przeżyć z wyborem upominków „Dla Niej”, „Dla Niego”, „Dla Dwojga” i „Dla Rodziców”. Kampanii towarzyszą 30 i 15- sekundowe spoty reklamowe prezentujące przykładowe, zapadające w pamięć przeżycia z oferty firmy. Spoty można obejrzeć i usłyszeć w sieci kin Multikino w całej Polsce, na fanpage’u Wyjątkowego Prezentu w serwisie Facebook, na kanale YouTube, a także w wybranych rozgłośniach radiowych. Przez cały grudzień realizowana jest również kampania PR, w ramach której firma podpowiada na łamach prasy oraz na portalach internetowych, jakie prezenty wybrać dla najbliższych, by spełniły ich marzenia i zostały zapamiętane przez nich na długo.

Z okazji świątecznej kampanii Wyjątkowy Prezent przygotował ponadto szereg promocji, które czekają na klientów zarówno w sklepie online, jak i w ponad 30 punktach sprzedaży, czyli Wyspach Przeżyć, w galeriach handlowych w całej Polsce. W warszawskich punktach sprzedaży został ponadto uruchomiony pilotażowy program lojalnościowy Wyjątkowego Prezentu w systemie TapOn. W ramach programu klienci mogą zbierać punkty za zakupy i wymieniać je na nagrody. Za każdą złotówkę wydaną na upominek w formie przeżycia z oferty firmy otrzymujemy 1 punkt.

Comments

comments

133
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...