Wydawnictwo Harde w telewizyjnej kampanii reklamowej zachęca do czytania

Informacja Prasowa - 20.12.2019
278

Wydawnictwo Harde w telewizyjnej kampanii reklamowej zachęca do czytania

Na ekranach telewizorów królują świąteczne reklamy telefonii komórkowej, multimediów, biżuterii i perfum. Spośród nich wyróżnia się kampania reklamowa książek, które Wydawnictwo Harde, obchodzące w tym roku pierwsze urodziny, poleca na bożonarodzeniowy prezent.

Według badań książki plasują się na podium podarunków, które 24 grudnia Polacy chcą ofiarować swoim bliskim. A gdyby tak każdy Polak znalazł pod choinką książkę? A gdyby po zakończeniu wigilijnej wieczerzy oddał się rozmowom z biesiadnikami o literaturze lub czytaniu otrzymanej książki? Można by mieć wówczas nadzieję, że wszyscy mieszkańcy naszego kraju, a nie tylko 37 procent respondentów (wg raportu Biblioteki Narodowej za 2018 r.), przeczytaliby przynajmniej jedną książkę w roku. Badania nie pozostawiają złudzeń – czytelnictwo w Polsce spada. Tym bardziej więc działania służące popularyzacji czytania, również reklama telewizyjna trafiająca do szerokiego grona odbiorców, są potrzebne.

Na świąteczny prezent Wydawnictwo Harde poleca swoje nowości wydawnicze i bestsellery. „Kuchnia afrodyzjaków” Anny Szubińskiej, zawierająca zmysłowe przepisy na każdą porę roku, ucieszy nie tylko miłośników sztuki kulinarnej. Po „Gangsterskie egzekucje” dziennikarza śledczego Janusza Szostaka chętnie sięgną pasjonaci kryminalistyki, sensacji i reportażu. „Nobliści skandaliści” Sławomira Kopra odkryją przed czytelnikami prywatny świat osobowości literatury i nauki. Historyczna powieść obyczajowa „Harem” pióra Alexy Vastatrix i Waldemara Bednaruka odsłoni tajemnice haremu Sobiepana Zamoyskiego w XVII-wiecznej Rzeczypospolitej. Na portfolio Wydawnictwa Harde składa się blisko 30 publikacji z literatury faktu, historii, poradników, kulinariów i literatury obyczajowej. Do grona autorów pracujących z wydawnictwem należą m.in.: Sławomir Koper, Janusz Szostak, Waldemar Bendaruk i Mara Orzeszyna.

Podaruj inny świat swoim najbliższym” słyszymy w reklamie telewizyjnej Wydawnictwa Harde. Tak – podaruj swoim bliskim książkę.

Zakupu mediów dokonał dom mediowy Starcom.

 

Comments

comments

278
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...