Wydawnictwo HARDE – nowa marka w Grupie Super Express

Informacja Prasowa - 30.05.2018
255

Wydawnictwo HARDE – nowa marka w Grupie Super Express

W ramach Grupy Super Express powstało Wydawnictwo HARDE, które realizuje projekty książkowe. Jeszcze w tym roku pod marką HARDE ukaże się kilkanaście tytułów, opisujących aktualne wydarzenia, śledztwa dziennikarskie oraz osoby, którymi interesuje się opinia publiczna. W gronie wydawanych autorów znajdą się zarówno znani pisarze i dziennikarze, jak i debiutanci. Działalność wydawnictwa wspierana będzie przez potencjał redakcyjny „Super Expressu”.

HARDE będzie wydawać literaturę faktu, która poruszy tematy tabu, odkryje przed Czytelnikiem nieznane obszary otaczającej go rzeczywistości, a także obnaży mechanizmy funkcjonowania hermetycznych środowisk. Autorami publikowanych książek będą autorzy zewnętrzni oraz dziennikarze związani z „Super Expressem”.

– Powołanie do życia Wydawnictwa HARDE spowodowane było nie tylko chęcią rozszerzenia działalności biznesowej Grupy Super Express, ale także pełniejszego wykorzystania potencjału tkwiącego w redakcji. Nasi dziennikarze posiadają zarówno umiejętności pisarskie, jak również ogromną wiedzę na temat wszystkiego, co aktualnie dzieje się w Polsce. Teraz zyskają możliwość dalszego rozwoju zawodowego poprzez udział w tworzeniu projektów książkowych – mówi Ewa Lampart, wiceprezes ZPR Media SA i dyrektor zarządzający Grupy Super Express.

Pierwszym projektem zrealizowanym przez Wydawnictwo HARDE jest książka „Masa. Od pakera do gangstera”, będąca zapisem rozmowy z najsłynniejszym polskim przestępcą Jarosławem Sokołowskim, pseud. Masa. Współautorami książki, obok głównego bohatera, są Janusz Szostak i Błażej Chyła. Premiera odbędzie się 6 czerwca 2018. Kolejną książką będzie tytuł z gatunku historii popularnej autorstwa Sławomira Kopra.

Do Grupy Super Express należą: dziennik „Super Express”, portal internetowy wraz z działalnością wideo, marka Super Biznes działająca w obszarze małych i średnich przedsiębiorstw, a także szereg wydań tematycznych i wydawnictwo książkowe. Od kwietnia 2018 roku redaktorem naczelnym Grupy Super Express jest Grzegorz Zasępa.

Comments

comments

255
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...