Wydawnictwo Agora z akcją #Kulturalnastrefa wspierającą działalność polskich artystów

Informacja Prasowa - 20.03.2020
171

Wydawnictwo Agora z akcją #Kulturalnastrefa wspierającą działalność polskich artystów

Epidemia koronawirusa trwa – z jej powodu zamknięte są kina, teatry, odwołane koncerty czy spotkania autorskie. W tym trudnym dla artystów czasie Wydawnictwo Agora we współpracy z Gazeta.pl oraz Wyborcza.pl zainicjowało akcję #Kulturalnastrefa – cykl działań online, dzięki którym słuchacze i czytelnicy będą mogli korzystać z kultury bez wychodzenia z domu. Do inicjatywy włączyły się również Kulturalnysklep.pl oraz Publio.pl, oferując atrakcyjne rabaty na płyty CD, książki oraz e-booki od Wydawnictwa Agora.

Kryzys związany z koronawirusem to problem nie tylko zdrowotny, ale także gospodarczy, który dotyka wielu branż i pracowników, w tym ludzi kultury m.in. pisarzy i muzyków. Aby wesprzeć ich działalność Wydawnictwo Agora we współpracy z Gazeta.pl oraz Wyborcza.pl zainicjowało cykl działań pod hasłem#Kulturalnastrefa – spotkań w formie transmisji na żywo, głównie poprzez media społecznościowe.

Koncerty, możliwość wirtualnego spotkania z autorem czy odczyty fragmentów książek to tylko kilka przykładów z działań zaplanowanych na najbliższe tygodnie. Akcja #Kulturalnastrefa rozpoczyna się już dziś – w czwartek, 19 marca br. o godzinie 17:30 na fanpage’u Agora Muzyka odbędzie się przedpremierowy pokaz teledysku do singla „Kłamiesz” w wykonaniu Renaty Przemyk i Vienia.  Szczegóły: https://www.facebook.com/agoramuzyka/.

Niebawem Wydawnictwo poinformuje również o nadchodzących wydarzeniach literackich i spotkaniach z pisarzami na stronie: https://www.facebook.com/WYDAWNICTWOAGORA/ .

Informacje o poszczególnych wydarzeniach z cyklu #Kulturalnastrefa będzie można znaleźć pod adresem: https://www.facebook.com/events/193583008758645/.

Do akcji dołączyły również sklepy internetowe Kulturalnysklep.pl oraz Publio.pl – na ich stronach można skorzystać z atrakcyjnego rabatu na wszystkie płyty CD, książki i e-booki z oferty Wydawnictwa Agora. Kod, który należy podać przy zakupie to: KULTURALNASTREFA.

Partnerami medialnymi akcji są portal Gazeta.pl oraz serwis Wyborcza.pl. Ponadto patronat nad inicjatywą objęły rozgłośnie Grupy Agora: Radio TOK FMRock RadioRadio Złote Przeboje i Radio Pogoda.

Comments

comments

171
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...