Wydanie specjalne ELLE dla mężczyzn. Okładka z Sebastianem Fabjańskim

Informacja Prasowa - 22.03.2017
55

Wydanie specjalne ELLE dla mężczyzn

Po sukcesie zeszłorocznej edycji, ELLE wznawia wydawanie magazynu ELLE MAN. Na okładce nowego numeru jest Sebastian Fabijański.

Do kiosków trafia właśnie nowy numer magazynu ELLE Man. Bohaterem okładkowym jest Sebastian Fabijański. Jeden z najbardziej wyrazistych aktorów młodego pokolenia, specjalista od mrocznych i nieoczywistych ról  w szczerym wywiadzie opowiada o determinacji, która wiedzie go przez życie, o drodze do sukcesu i o tym, jak zmieniła go popularność, którą zyskał dzięki serialowi „Belfer” i filmowi „Pitbull. Niebezpieczne kobiety”.

O życiowych celach i o tym, czy hasło „Spłodzić syna, zbudować dom, zasadzić drzewo” wciąż jest aktualne, mówią m.in. Piotr Najsztub, Muniek Staszczyk, Marcin Meller, Łukasz Orbitowski i Tomasz Stańko.

Każdy marzy o własnej knajpie, ale oni zdecydowali się swoje marzenie spełnić. I to z sukcesem. Szefowie uznanych restauracji, m.in. Mateusz Gessler, Michał Kuter i Bartek Polak, mówią, jak powstawały ich lokale, z jakimi zmagali się problemami i co musieli zrobić, by wyrobić sobie znaną markę.

W praktycznym poradniku „7 dni z życia mężczyzny” pokazujemy zestawy ubrań na każdy dzień tygodnia. Wystarczy wybrać styl – elegancki, biznesowy, luzacki, sportowy – i gotowe.

Co stylowy mężczyzna ma w swojej łazience? Sprawdzamy, jak wygląda codzienna pielęgnacja trzech facetów – dziennikarza, brand managera i perfumiarza.

Z jakimi problemami mężczyźni przychodzą do seksuologa i dlaczego tak trudno im się na ten krok zdecydować – rozmawiamy z ekspertem, dr. Andrzejem Depką. 

W środku znajdziemy też materiały związane z kuchnią, ze sportem, z motoryzacją i nowymi technologiami.

ELLE Man pojawi się w sprzedaży w nakładzie 55 000 egzemplarzy i cenie okładkowej 11,99 złotych. Ukazuje się 2 razy do roku.  Wspierać je będzie kampania promocyjna w punktach sprzedaży, na stacjach benzynowych Shell i Statoil, w internecie (focus.pl, national-geographic.pl,gazeta.pl), w prasie („National Geographic”, „NG Traveler”, „Focus” „Newsweek” i „Gala”), a także akcje mailingowe oraz działania w mediach społecznościowych, m.in. z influencerami.

Comments

comments

55
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...