Wybrano nowe władze IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy
Informacja Prasowa - 13.06.2019Wybrano nowe władze IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy
W dniu 11 czerwca 2019 r. członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na Walnym Zebraniu sprawozdawczo-wyborczym, wybrali nowe władze Stowarzyszenia, które będą sprawować swoją funkcję w latach 2019–2021. We władzach IAA znaleźli się przedstawiciele marketerów (mBank, Play, Procter & Gamble, Volkswagen Group), mediów (Ringier Axel Springer Polska, Grupa TVN, Google, Telewizja Polsat, Polska Izba Komunikacji Elektronicznej) oraz agencji (GroupM, MEDIACAP SA, BBDO, Communication Unlimited, , Group One, METRO Advertising, Adtoox, Gemius, GfK Polonia, Nielsen).
IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy działa w Polsce od 1993 r. Aktualnie należy do niego już ponad 130 członków, którzy zgrupowani są w trzech kuriach: marketerów, mediów i proffesional services (agencje). Podczas Walnego Zebrania Członków w dniu 11 czerwca 2019 r. wybrano nowe władze do Zarządu, Rady Nadzorczej i Sądu Dyscyplinarnego IAA Polska:
- Skład Zarządu na lata 2019-2021
Marketerzy
Rafał Jakubowski, Dyrektor Marketingu w mBank S.A.
Michał Sobolewski, Dyrektor Marketingu w randze Członka Zarządu w Play
Michał Szaniecki, Managing Director SEAT & Cupra w Volkswagen Group
Media
Beata Golubińska, Dyrektor Zarządzająca w Media Impact (Ringier Axel Springer Polska)
Andrzej Karasowski, Dyrektor Premium TV (Grupa TVN)
Arkadiusz Marszałek, Strategy Lead w Google Poland
Proffesional services
Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM w Polsce
Jacek Olechowski, Prezes Mediacap SA
Agnieszka Sora, Dyrektor Zarządzająca w Gfk Polonia
- Skład Rady Nadzorczej na lata 2019-2021
Elżbieta Gorajewska, Prezes w Nielsen Audience Measurement
Małgorzata Rokita, Dyrektor Marektinguw randze członka zarządu Procter & Gamble
Stanisław Janowski, Prezes Zarządu w Telewizji Polsat
Igor Kaleński, Prezes grupy BBDO w Polsce oraz Global e-commerce Lead w Molecular BBDO
Paweł Kowalewski, Prezes i Dyrektor Kreatywny agencji Communication Unlimited
Marcin Pery, Prezes Zarządu Gemius SA
Jakub Potrzebowski, Partner Zarządzający w Group One SA
- Skład Sądu Dyscyplinarnego na lata 2019-2021
Isabella Krüger-Pawlowski, Prezes Zarządu w METRO Advertising
Sebastian Podrzycki, Country Manager w Adtoox
Jerzy Straszewski, Prezes Zarządu Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej
Kolejnym krokiem w formowaniu się nowych władz IAA Polska będzie wybór Prezesa Zarządu oraz Przewodniczącego Rady Nadzorczej. Zgodnie z aktualnie obowiązującym statutem Prezesa wybierają członkowie zarządu ze swego grona, podobnie jest w wypadku wyboru Przewodniczącego Rady Nadzorczej. Pierwsze posiedzenia obu organów kolegialnych zaplanowano na przełom czerwca i lipca.
-We władzach Stowarzyszenia znaleźli się przedstawiciele wiodących marketerów, najważniejszych mediów, agencji mediowych, reklamowych i badawczych, a także mniejszych firm zaangażowanych w proces komunikacji marketingowej w Polsce. Taki skład władz IAA Polska pozwala z optymizmem spoglądać w przyszłość w kontekście wzmacniania jego skuteczności w działaniach podejmowanych na rzecz branży komunikacji marketingowej w Polsce– mówi Jerzy Minorczyk, Dyrektor Generalny IAA Polska.
***
IAA Polska. Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy
IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy to organizacja, której misją jest dialog. Jest jedynym stowarzyszeniem, które skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej w Polsce: reklamodawców, agencje reklamowe, domy mediowe, media, również agencje badawcze, audytorów mediowych i inne podmioty z grupy professional services. Jest platformą wymiany doświadczeń, formułowania potrzeb i podejmowania inicjatyw, dzięki którym rynek usług marketingowych może harmonijnie wzrastać i rozwijać się. Dba o to, by głos branży był obecny i szanowany w debacie publicznej.
Dzięki przynależności do Stowarzyszenia jego członkowie nie tylko wymieniają doświadczenia, ale też uczestniczą w działaniach na rzecz rozszerzenia swobody komunikowania się producentów i konsumentów, wpływają na kształt i jakość regulacji dotyczących całej branży marketingowej oraz kształtują wizerunek reklamy odpowiedzialnej społecznie i etycznej.
IAA Polska jest częścią największego stowarzyszenia marketingowego na świecie, istniejącego od 1938 roku. Ambicją tego globalnego partnerstwa jest wytyczanie kierunku, w jakim rozwija się branża komunikacji marketingowej. W Polsce działa nieprzerwanie od 1993 roku i jest miejscem spotkań najwybitniejszych przedstawicieli tego sektora gospodarki w naszym kraju.
Oficjalna strona IAA Polska: www.iaa.org.pl
International Advertising Association IAA
IAA powstało w 1938 roku w celu promowania odpowiedzialnego marketingu. Centrala IAA znajduje się w Nowym Jorku, lokalne oddziały w ponad 40 krajach. Jest to jedyne w swoim rodzaju globalne partnerstwo, którego członkami są reklamodawcy, media, agencje reklamowe, badawcze i public relations, firmy medialne oraz instytucje edukacyjne. IAA jest platformą dedykowaną zagadnieniom branżowym, której celem jest ochrona i zwiększenie wolności słowa, odpowiedzialna reklama pozwalająca konsumentom na dokonywanie świadomych wyborów oraz edukacja specjalistów w dziedzinie marketingu.
Oficjalna strona IAA Global: www.iaaglobal.org