Wybory prezydenckie w Wirtualnej Polsce

Informacja Prasowa - 25.06.2020
140

Wybory prezydenckie w Wirtualnej Polsce

Wybory prezydenckie w Wirtualnej Polsce

WP przygotowuje dwa programy wyborcze. „Wieczór Wyborczy” rozpocznie się w niedzielę, 28 czerwca o godz. 20:50. Gospodarze programu porozmawiają z politykami i ekspertami, sześciu reporterów przedstawi relacje z najważniejszych sztabów. „Poranek Powyborczy” zaplanowano na godz. 8:00 kolejnego dnia.

„Wieczór Wyborczy” ruszy 28 czerwca o godzinie 20:50 na Stronie Głównej WP oraz w mediach społecznościowych wydawcy. Program potrwa ok. dwóch godzin, pierwsze 45 minut zostanie wyemitowane również w Telewizji WP. Gospodarzami studia wyborczego będą Marek Kacprzak i Mateusz Ratajczak, komentarze i analizy zbiorą Agnieszka Kopacz i Sebastian Ogórek. Prowadzący w studiu przedstawią wyniki sondażowe, będą łączyć się z reporterami w sześciu najważniejszych sztabach. Udział w programie zapowiedzieli m.in. Aleksander Kwaśniewski, prof. Antoni Dudek, prof. Renata Mieńkowska-Norkiene, Jacek Żakowski, Marcin Makowski, Hanna Gronkiewicz-Waltz, Leszek Miller.

„Poranek Powyborczy” rozpocznie się 29 czerwca o godzinie 8:00 na Stronie Głównej WP oraz w mediach społecznościowych wydawcy. Udział w programie zapowiedzieli m.in. Bronisław Komorowski, prof. Anna Materska-Sosnowska, prof. Marek Migalski, Borys Budka, Jarosław Gowin, prof. Witold Orłowski i Ilona Łepkowska. Program potrwa ok. półtorej godziny.

Kampanie wyborcze kandydatów są coraz bardziej istotne w świecie online. Podobnie, Wieczór Wyborczy i Poranek Powyborczy są dla nas jednymi z najważniejszych programów przygotowywanych w ciągu roku. W formule stawiamy na interaktywność, pogłębione analizy i znakomitych komentatorów polskiej sceny politycznej – mówi Piotr Mieśnik, p.o. redaktora naczelnego WP.

Mamy najnowocześniejsze studio w polskim internecie. Przygotowujemy w nim cykliczne projekty redakcyjne, jak również produkcje na zamówienie. Poprzednie programy podsumowujące wybory parlamentarne cieszyły się ogromnym zainteresowaniem widzów. Odtworzyło je 10,2 mln użytkowników – mówi Jacek Amsterdamski, dyrektor video w Wirtualnej Polsce.

Wirtualna Polska przed wyborami uruchomi w swoich serwisach kampanię edukacyjną na temat zasad bezpiecznego głosowania. Artykuły, bannery i wideoporadnik przypomną Polakom m.in. o konieczności założenia maseczki w lokalach wyborczych. Przez cały weekend wyborczy obok logotypu WP znajdzie się hasło „Głosuj bezpiecznie”.

Comments

comments

140
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...