Wyborowa Pernod Ricard nawiązała współpracę z Hill+Knowlton Strategies

Redakcja PR - 11.09.2018
151

W ramach współpracy H+K Strategies opracowała działania komunikacyjne dla kampanii "Love Over Hate" marki Absolut.

Celem akcji jest zachęcenie Polaków do walki z hejtem poprzez okazywanie sobie pozytywnych emocji, wzajemnego zrozumienia i akceptacji. Ambasadorką projektu jest aktorka Katarzyna Warnke.

Agencja jest odpowiedzialna za współpracę z aktorką oraz planowanie i realizację działań mediowych.

Za obsługę klienta odpowiedzialna jest Kaja Piekarska, senior associate oraz Aleksandra Samociuk, senior account executive, z zespołu kierowanego przez Katarzynę Fabjaniak, group account directora agencji.

 

Źródło: blog.hkstrategies.pl

Comments

comments

151
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...