Wyborcza.pl i Orange Flex ze wspólną proekologiczną akcją „Bez śladu”

Informacja Prasowa - 18.11.2019
127

Wyborcza.pl i Orange Flex ze wspólną proekologiczną akcją "Bez śladu"

W poniedziałek, 18 listopada br. rozpoczęła się wyjątkowa, proekologiczna akcja Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl przygotowana we współpracy z Orange Flex pod hasłem „Bez śladu – Od Ciebie zależy, jaki zostawisz po sobie ślad”. Internauci, którzy zdecydują się podjąć wyzwanie, nie tylko zdobędą wiedzę pozwalającą na co dzień żyć bardziej EKO, ale otrzymają także dostęp do treści Wyborcza.pl i kod do Orange Flex oraz będą mogli wygrać nagrody w specjalnym konkursie.

Codziennie zostawiamy za sobą ślady: tony metalu, kilogramy plastiku, kłęby smogu. Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl i Orange Flex od 18 listopada br. będą zachęcać wszystkich do bardziej świadomych zachowań i zamiany złych śladów na dobre.

– Wspólnie uczmy się, jak być EKO! – przekonują organizatorzy akcji „Bez śladu – Od Ciebie zależy, jaki zostawisz po sobie ślad”. – Czytaj, podejmuj wyzwania, wygrywaj nagrody i ratuj planetę! Każdy mały krok się liczy, każdy dobry ślad prowadzi do celu. Razem możemy więcej!

Już 25 listopada br. twórcy „Bez śladu” zaproszą internautów do podjęcia pierwszego z wyzwań – bycia bardziej EKO w kuchni, czyli np. używania wielorazowych toreb na zakupy czy takiego gotowania, by ograniczyć marnowanie żywności. Tematami kolejnych wyzwań będą m.in. segregowanie śmieci czy podróże w duchu EKO.

Aby podjąć wyzwanie, należy zapisać się na newsletter ekologiczny „Bez śladu” na stronieWyborcza.pl/bezsladu. Każdy, kto zgłosi się w ten sposób do akcji, otrzyma unikalny kod na prenumeratę cyfrową „Gazety Wyborczej” z 2-miesięcznym okresem testowym oraz kod promocyjny do Orange Flex. Podczas aktywacji usługi Orange Flex przyznaje on bonus w wysokości 50 zł w formie zwrotu pieniędzy na kartę podpiętą do aplikacji.

Akcja potrwa sześć tygodni – od 25 listopada do 6 stycznia 2020 r. Przez cały ten czas będzie można dołączyć do konkursu, w którym do wygrania są iPhone 11 PRO i Apple Watch’a Series 5.

Aby wziąć udział w zabawie, trzeba zapisać na newsletter ekologiczny „Bez śladu” na Wyborcza.pl/bezsladu, zrobić zdjęcie, pokazujące podejmowanie wyzwania „Bez śladu” – umieścić je na Instagramie z hasztagiem #bezśladu oraz otagować @orange_flex i @gazeta_wyborcza. Każde podjęte wyzwanie to dodatkowa szansa na wygraną! Autorzy najciekawszych fotografii otrzymają konkursowe nagrody.

Akcję „Bez śladu – Od Ciebie zależy, jaki zostawisz po sobie ślad” przygotowały Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl i Orange Flex.

– „Wyborcza” trzyma rękę na pulsie i pilnuje ekologii. W „Wyborczej na zielono” skupiamy się przede wszystkim na katastrofie klimatycznej, a „Wysokie Obcasy” podpowiadają, jak żyć w duchu zero waste. Z kolei Orange Flex stworzyło usługę, która jest bliska środowisku – np. cały proces aktywacji pakietów przebiega cyfrowo, więc zużycie papieru ograniczono do minimum. Dlatego wspólnie działamy. Wszyscy, którym kondycja planety jest bliska, powinni trzymać się razem – mówi Jerzy Wójcik, wydawca „Wyborczej”.

Akcja będzie promowana zarówno przez serwisy z grupy Wyborcza.pl, jak i Orange Flex.

Więcej informacji – wyborcza.pl/bezsladu

„Gazeta Wyborcza” coraz więcej uwagi poświęca tematom związanym z ekologią i kryzysem klimatycznym. Na początku 2019 r. ruszył projekt „Wyborcza na zielono” – we wszystkich sekcjach dziennika ukazują się teksty poświęcone m.in. błyskawicznie postępującym zmianom klimatycznym w Polsce. W czerwcu we wszystkich wydaniach lokalnych i ogólnopolskim ukazał się obszerny „Raport o wodzie”, dokumentujący dramatyczną sytuację hydrologiczną w kraju. Dziennikarze „Gazety Wyborczej” opisują też politykę węglową, gospodarkę odpadami i rozwiązania antysmogowe. Więcej na: Wyborcza.pl 

Wiosną swoją akcję „Szanuję, nie marnuję” rozpoczęły także „Wysokie Obcasy”, które poprzez cykl artykułów inspirują czytelników do zmiany prostych codziennych nawyków i świadomego kupowania w duchu idei zero / less waste. Więcej na: Wysokieobcasy.pl/akcje-specjalne

Od wakacji wysyłany jest także ekologiczny newsletter przygotowywany przez zespół „Wyborcza na zielono”. To jeden z kilkudziesięciu newsletterów Wyborcza.pl, poświęconych ważnym tematom. Najpopularniejsze wśród czytelników są te dedykowane m.in. książkom, serialom czy codzienne podsumowanie wydarzeń dnia. Pozwalają one redakcji angażować czytelników oraz opowiadać im o świecie w bardziej osobistej, bezpośredniej i regularnej formie. Więcej na ten temat można znaleźć na stronie z ofertą newsletterową Wyborcza.pl/newsletter, na której można także zapisać się na wybrany newsletter.

„Gazeta Wyborcza” intensywnie rozwija swoją ofertę w sieci i ma coraz liczniejsze grono prenumeratorów cyfrowych – na koniec września br. liczba subskrypcji treści Wyborcza.pl przekroczyła już 200 tys. To kolejny sukces „Gazety Wyborczej” – takim wynikiem może się pochwalić tylko czołówka prestiżowych tytułów prasowych z całego świata. Więcej na ten temat – na agora.pl.

 

Comments

comments

127
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...