„Wyborcza na Wakacje” – specjalne wydanie „Magazynu Świątecznego”

Informacja Prasowa - 28.06.2019
136

„Wyborcza na Wakacje" – specjalne wydanie „Magazynu Świątecznego"

Jak w praktyce przygotować się do urlopu, w jaki sposób podróże samolotem niszczą naszą planetę, czy można przestać się bać końca świata oraz czym jest majchrowszczyzna – m.in. o tym będzie można przeczytać w „Wyborczej na Wakacje”. Powiększone wydanie „Magazynu Świątecznego” ukaże się wraz z „Gazetą Wyborczą” w sobotę, 29 czerwca br.

W wyjątkowym wydaniu „Magazynu Świątecznego” Dorota Wodecka pyta prezydenta Krakowa Jacka Majchrowskiego m.in. o to, jak sprawić, żeby ludzie tworzyli zespół i wspólnie dbali o miasto, mimo że mają różne poglądy, czym jest majchrowszczyzna oraz czego możemy się nauczyć na doświadczeniach II Rzeczpospolitej.

Na pytanie, czy można przestać bać się świata odpowiada z kolei Jonathan Franzen. W rozmowie z Łukaszem Grzymisławskim pisarz mówi o tym, jak wspierać walkę z kryzysem klimatycznym oraz dlaczego obserwowanie ptaków stało się jego pasją.

W sobotnim dodatku „Gazety Wyborczej” czytelnicy znajdą również wywiad z członkami zespołu Cool Kids of Death, który obchodzi 30-lecie istnienia, a także artykuły o amerykańskiej karierze marihuany i wpływie latania samolotem na środowisko. Redaktorki Instytutu Dobrego Życia przygotowały z kolei specjalną część poświęconą urlopowi – jak się spakować, o czym pamiętać podróżując z dzieckiem oraz jak czerpać radość z wakacji.

„Gazeta Wyborcza” ze specjalnym wydaniem „Magazynu Świątecznego”, „Wysokimi Obcasami” oraz „Naszą Europą” ukaże się w sobotę, 29 czerwca br. w cenie 7,99 zł.

Numer wspiera kampania w radiu (RMF FM, RMF Classic, RMF Maxxx, Chillizet, Meloradio, Eska Rock i radiostacje lokalne), w internecie (Google, YouTube, media społecznościowe), na ekranach Platform Channel na dworcach, a także autopromocja w papierowym wydaniu „Gazety Wyborczej”. Działania przygotował zespół marketingu „Gazety Wyborczej”.

 

Comments

comments

136
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...