„Wyborcza” dziękuje za zaangażowanie i przekazuje 500 prenumerat dla gości pizzerii w Jagodnie

Informacja Prasowa - 24.10.2023
67

Jednym z symboli solidarności było 300 pizz z Pizzeria Mania Smaku

„Wyborcza” w podziękowaniu za solidarność i zaangażowanie przekazała 500 prenumerat cyfrowych dla gości restauracji Mania Smaku, która dowiozła pizzę mieszkańcom wrocławskiego Jagodna, czekającym w długiej kolejce do głosowania.  


Vouchery na miesięczny dostęp premium do cyfrowej prenumeraty „Wyborczej” zostały przekazane szefowi wrocławskiej pizzerii Mateuszowi Grzędzie. Prezent dostanie pierwszych 500 klientów pizzerii, którzy złożą zamówienie z dowozem. Warto się spieszyć, ponieważ pierwsze vouchery już znalazły swoich właścicieli.

Gdy oglądałem sceny z nocy wyborczej, tę kolejkę ludzi czekających do 3 w nocy, by zagłosować, byłem wzruszony. Zaangażowanie, dobry humor i taka fajna sąsiedzka solidarność – to cechy mieszkańców Jagodna, które zobaczyła w ostatnich dniach cała Polska – mówi wicenaczelny „Wyborczej” i szef redakcji lokalnych, Mikołaj Chrzan.

Jednym z symboli tej solidarności było 300 pizz z Pizzeria Mania Smaku, które dostarczono do marznących w ogonku ludzi. Pisaliśmy o tym teksty, pokazywaliśmy zdjęcia, ale postanowiliśmy w „Wyborczej” zrobić coś więcej dla mieszkańców tego wyjątkowego miejsca – dodaje o pomyśle akcji podarowania voucherów na prenumeraty cyfrowe „Wyborczej”.

Rekordy w zaangażowaniu padły nie tylko w Jagodnie, ale także wśród redakcji oraz czytelników i czytelniczek „Wyborczej”.  


Aż 426 dziennikarzy i dziennikarek „Wyborczej” przygotowało w tym wyjątkowym czasie ponad 3 tysiące tekstów o wyborach, które zostały wyświetlone 29 mln razy. Odbiorcy treści spędzili 305 tysięcy godzin na czytaniu materiałów oraz zostawili 113 tysięcy komentarzy, dyskutując i dzieląc się swoimi przemyśleniami – podaje Mateusz Markowski, szef marketingu cyfrowego „Wyborczej”.

Redakcja „Wyborczej” dziękuje za zaangażowanie oraz zapewnia grono wiernych czytelników o dalszej realizacji misji wolnych mediów. 

Comments

comments

67
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...