Wyborcza.biz z rekordowym wynikiem w marcu 2021

Informacja Prasowa - 12.05.2021
12

Wyborcza.biz z rekordowym wynikiem w marcu 2021

Wyborcza.biz z rekordowym wynikiem w marcu 2021
W marcu br. Wyborcza.biz – ekonomiczny serwis Wyborcza.pl zajął 1. miejsce w rankingu witryn biznesowo-prawnych, osiągając rekordowy wynik ponad 3 milionów użytkowników. To efekt pracy całego zespołu nad rozwojem treści biznesowych i gospodarczych „Gazety Wyborczej”.
Liczba użytkowników (RU) Wyborcza.biz w marcu br. wzrosła wobec lutego o ponad 800 tysięcy (wzrost o 34,1%), osiągając poziom 3,3 mln internautów, którzy wykonali rekordowe 8 milionów odsłon (wzrost o 50%)*. Znakomite wyniki Wyborcza.biz i jego pozycja są efektem zmian wprowadzonych w serwisach i działach ekonomicznych „Wyborczej”.
– Tematy gospodarcze i biznesowe są ważne dla coraz szerszej grupy osób. Redakcje „Gazety Wyborczej” i serwisów Wyborcza.pl szczególnie dbają w tym zakresie o swoich czytelników i użytkowników, dostarczając im szereg dedykowanych treści, w których poruszane są kwestie związane z biznesem, gospodarką, technologiami oraz prawnymi aspektami prowadzenia biznesu – mówi Wojciech Pelowski, szef działu gospodarczego „Gazety Wyborczej” oraz Wyborcza.biz.

– Ostatni rok w działach i serwisach ekonomicznych „Wyborczej” to czas zmian, inwestycji i eksperymentów: połączyliśmy w jedną redakcję trzy piony: Gospodarkę, Technologie i Mój Biznes, co pozwoliło nam na wzmocnienie treści biznesowych. Więcej miejsca poświęcamy także tematom technologicznym, przygotowujemy dużo materiałów o cyberbezpieczeństwie, rozbudowujemy również dział artykułów konsumenckich, wprowadzając m.in. rankingi produktów. Stale poszerzamy obecność tematów gospodarczych nie tylko w serwisie, ale także w naszych biznesowych newsletterach – dodaje Pelowski.

W ostatnim czasie w biznesowo-gospodarczej części „Gazety Wyborczej” znalazły się: nowy magazyn, nowe formaty oraz nowe nazwiska. Od sierpnia 2020 r. w papierowym wydaniu dziennika ukazuje się „Ekonomia+”, m.in. z cyklem „Made in Poland” prezentującym najciekawszych polskich eksporterów, a także z przeglądem prasy zagranicznej Stanisława Skarżyńskiego czy graficznie przedstawionym aktualnie ważnym tematem na kolumnach BIQdata.

Te treści są oczywiście obecne w serwisie Wyborcza.biz. – Postawiliśmy sobie zadanie, by był to serwis bardzo różnorodny. Z tematami i dla przedsiębiorców-pracodawców, i dla pracowników, i dla konsumentów – zaznacza Wojciech Pelowski.Serwis Wyborcza.biz jest dostępny dla prenumeratorów Wyborcza.pl w pakietach Premium i Biznes.

„Gazeta Wyborcza” jest największym opiniotwórczym dziennikiem w Polsce i Europie Wschodniej, którego treści dostępne są zarówno w formie papierowej, jak i cyfrowej.

Wyborcza.pl to serwis prezentujący treści przygotowywane przez redakcję „Gazety Wyborczej” – teksty, materiały wideo, podcasty, reportaże multimedialne. Są one także dostępne w aplikacji mobilnej oraz w wersji na czytniki. Wyborcza.pl jest liderem procesu transformacji cyfrowej prasy w Polsce. Na koniec grudnia 2020 r. społeczność prenumeratorów cyfrowego wydania „Gazety Wyborczej” liczyła niemal 260 tys.

Comments

comments

12
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...