„Wybierz smak swojego buntu!” – ETi rusza z kolejną odsłoną kampanii batoników Wanted

Informacja Prasowa - 06.05.2019
145

„Wybierz smak swojego buntu!” – ETi rusza z kolejną odsłoną kampanii batoników Wanted

Wprowadzeniu nowych produktów w ramach marki ETi Wanted towarzyszyć będzie szeroko zakrojona kampania promocyjna. Kampania kontynuuje ideę pozytywnego buntu, wyrażanego przez postać goryla, który tym razem, w szalony sposób, szykuje się na spotkanie ze swoją ukochaną.  

Ruszyła trzecia już odsłona działań promocyjnych czekoladowych batoników Wanted. W ramach kampanii w telewizji wyemitowany zostanie nowy spot, w którym słodycze ETi to zastrzyk szalonej energii przed wspólnym spotkaniem dwójki głównych bohaterów. Pokazuje to, że najlepsze momenty to te w towarzystwie najbliższych. W klipie po raz pierwszy pojawia się też nowy smak batoników.

Wanted to nasza flagowa marka w Polsce. Konsumenci zachwycili się smakiem i zaskakującymi teksturami tych czekoladowych batoników, co nas ogromnie cieszy. Dlatego nie przestajemy dynamicznie inwestować w tę linię – oprócz zapowiadanej kampanii promocyjnej, poszerzamy także portfolio marki. Do dotychczasowej oferty dodaliśmy Wanted Nuts Dark, czyli nugatowy baton w czekoladzie deserowej z orzeszkami ziemnymi – komentuje Magdalena Słomczewska-Klimiuk, Product Portfolio Manager ETi w Polsce i dodaje – Ideą przewodnią kampanii jest w dalszym ciągu pozytywny bunt, ale podkreślamy w niej również jak ważne jest dzielenie się radosnymi i szalonymi chwilami z bliskimi. W tym celu dodaliśmy do oferty opakowania do dzielenia się batonikami Wanted Nuts Milk i Wanted Nuts Dark”.

Spoty telewizyjne emitowane będą od 6 maja przez cztery tygodnie w wersji 15- i 30 sekundowej. Promocja zostanie wsparta działaniami w kanałach digitalowych oraz akcjami z influencerami i aktywacjami dla konsumentów. W ramach tych ostatnich będzie można wygrać podwójne bilety do kin Cinema City oraz zaproszenia na festiwal muzyczny Untold w Rumunii. Więcej informacji o akcjach będzie można znaleźć na stronie kampanii pod adresem: http://etiwanted.pl/.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Orchidea a za zaplanowanie i zakup mediów – dom mediowy UM.

Spoty znaleźć można pod linkami:

Comments

comments

145
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...