Wszechstronne efekty w kampanii marki Volkswagen

Informacja Prasowa - 20.05.2019
128

Wszechstronne efekty w kampanii marki Volkswagen

Niestandardowa kampania Volkswagen T-Cross po raz pierwszy
w Polsce z wykorzystaniem aroma – marketingu w salach
Verva 4DX®. 
Pod hasłem „T-Cross. Wszechstronny jak Ty” w kinach Cinema City w całej Polsce rusza niestandardowa kampania nowego crossovera Volkswagen T-Cross. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na ekranach, jak i rozbudowaną komunikację „off-screen”. Spot do kampanii został zrealizowany również w formacie 4DX®. Po raz pierwszy w Polsce marka zdecydowała się także na użycie niestandardowej formy komunikacji w kinie, jaką jest aroma-marketing, który dodatkowo wzmocni doznania wśród widzów w salach Verva 4DX®. Za planowanie i zakup mediów odpowiada PHD Media Direction. Kreację opracowała agencja DDB. Działania w kinie koordynuje New Age Media.

Zastosowanie marketingu sensorycznego w kampanii ma na celu wzbogacenie przekazu i dodatkowe zaakcentowanie najważniejszych treści zawartych w spocie.

Technologia 4DX® sprawia, że widz doświadcza wszechstronnych bodźców, począwszy od efektów wizualnych, poprzez dźwięk i intensywne bodźce ruchowe, aż po zapach. Dzięki zastosowaniu tak nowoczesnych form przekazu nasi widzowie będą mogli nie tylko zobaczyć, ale i poczuć energię nowego modelu auta. Wielofunkcyjne fotele znajdujące się w salach Verva 4DX® dają takie możliwości.– podsumowuje Katarzyna Dziomdziora – Senior Marketing Communications Specialist w Volkswagen Group Polska. Dodatkowo kampania w kinach obejmuje komunikację poza ekranem, w której  zostaną wykorzystane również nośniki Digital Poster Box oraz Video Wall.

Działania w kinach są częścią szerszej kampanii reklamowej w innych mediach, a jej twarzą jest modelka i aktorka Cara Delavigne. Nowy Volkswagen T-Cross będzie promowany między innymi w kanałach TV, prasie, na nośnikach reklamy zewnętrznej i poprzez komunikację on-line.

Link do spotu: VW-T-CROSS-30SEK-2019-04-19-DIF 

 

Comments

comments

128
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...