„Wspomóż doga za hot-doga”

Informacja Prasowa - 04.09.2019
26

„Wspomóż doga za hot-doga”

„Wspomóż doga za hot-doga”

W najbliższy piątek, 6 września, odbędzie się kolejna edycja akcji charytatywnej organizowanej przez agencję marketingu efektywnościowego Performics (Publicis Groupe). Wydarzenie jest częścią globalnej platformy CSR Performicsa – Global Performance Community Day, a jego celem będzie pomoc zwierzętom pozostającym pod opieką fundacji Zwierzochron.

Performics, we współpracy z Fundacją Zwierzochron oraz zarządcą Platinium Business Park, organizują kolejną edycję wydarzenia charytatywnego „Wspomóż doga za hot-doga”, które na stałe wpisało się w krajobraz warszawskiego „Mordoru”. W piątek 6. września na terenie Platinium Business Park,  od godziny 10.30 do 16.30, w zamian za datki pieniężne lub rzeczy potrzebne Fundacji do opieki nad zwierzętami (karmę bytową suchą i mokrą dla psów i kotów, zakraplacze na kleszcze i podkłady higieniczne dla szczeniąt do nauki czystości oraz długie i mocne smycze taśmowe), organizatorzy akcji będą rozdawać kupony, które można wymienić na dania serwowane przez foodtrucki biorące udział w wydarzeniu (Momo Smak i Uncle Bao).

Poza pysznym jedzeniem w strefie  eat & chill, będzie można odwiedzić strefę pupila dla zwierzaków oraz strefę edukacji, w której obecni i przyszli właściciele czworonogów będą mogli zasięgnąć porad u Marty Kotarbińskiej, instruktorki zajmującej się szkoleniami psów, współzałożycielki Fundacji Zwierzochron oraz studentki Stosowanej Psychologii Zwierząt na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.

W tym roku, po raz pierwszy w historii akcji, zbiórka pieniędzy odbywa się również w ramach wydarzenia na Facebooku: bit.ly/wspomozdoga, dzięki czemu uczestnikiem wydarzenia, może być każdy, nawet jeśli nie dotrze w piątek do „Mordoru”.

*****

 Performics jest globalną agencją performance marketingu należącą do Publicis Media. Agencja zajmuje się wspieraniem Klientów w zwiększaniu sprzedaży w ich kanałach cyfrowych: e-shopie, market place’ach i call center. Blisko 100 międzynarodowym i lokalnym klientom oferujemy rozwiązania maksymalizujące ich przychody, doradza, projektuje i wdraża działania, które konsumentom przynoszą pozytywne doświadczenie z markami, a także wyposaża klientów w narzędzia oraz technologie obniżające koszty i zwiększające efektywność funkcjonowania ich biznesu.  

Comments

comments

26
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...