Wspomnień czar – tak media relacjonowały IV Kongres Public Relations w 2005 roku

Redakcja PR - 22.02.2017
74

Wspomnienie IV edycji Kongresu Public Relations z 2005 roku

Już 21-22 kwietnia w Rzeszowie odbędzie się Kongres Profesjonalistów Public Relations – największe w Polsce spotkanie praktyków PR. Co roku Kongres cieszy się ogromnym zainteresowaniem ze strony  przedstawicieli branży komunikacyjnej oraz mediów. Przypomnijmy, jak w 2005 roku pisano o konferencji, wtedy jeszcze pod nazwą Kongres Public Relations.

W archiwalnej notatce czytamy, że dwanaście lat temu Kongres gościł 300 osób – przedstawicieli 65 firm i 25 mediów. Gośćmi IV Kongresu Public Relations byli: Marcin Wrona (TVN), Maciej Orłoś (ówcześnie TVP), Bogdan Zalewski (RMF FM).

W artykule znajdujemy również definicję public relations. Brzmi ona następująco:

Public Relations oznacza budowanie wizerunku, tworzenie pozytywnej aury wokół danego podmiotu, a także przekazywanie rzetelnych informacji o nim do otoczenia.

kongres profesjonalistów public

fot. Facebook/ Kongres Profesjonalistów Public Relationselations 

Portal publicrelations.pl jest patronem medialnym Kongresu Profesjonalistów Public Relations. 

Głównym sponsorem Kongresu Profesjonalistów Public Relations jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Partnerem merytorycznym Kongresu jest Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Partnerami Głównymi są: Alert Media CommunicationsStowarzyszenie Informatyka PodkarpackaUrząd Marszałkowski Województwa PodkarpackiegoPolskie Stowarzyszenie Public RelationsUrząd Miasta Rzeszów oraz Związek Firm Public Relations. Pozostałymi partnerami wydarzenia są: Orange PolskaExacto sp. z o.o.Instytut Rozwoju Społeczeństwa InformacyjnegoKlaster Firm Informatycznych Polski WschodniejIAA PolskaMastengo sp. z o.o.Wirtualne Biuro Prasowe NewslinkPublicon Public RelationsSare SASepja digital, SpriNet, TOP SA oraz VEGACOM SA.

Zobacz: 

dr hab. Dariusz Tworzydło: Na każdy kryzys można się przygotować

Kryzys pod kontrolą. Znamy listę prelegentów Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2017

Monitoring kryzysowy. Kongres Profesjonalistów Public Relations już 20-21 kwietnia

Comments

comments

74
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...