Wspomnień czar – tak media relacjonowały IV Kongres Public Relations w 2005 roku
Redakcja PR - 22.02.2017Wspomnienie IV edycji Kongresu Public Relations z 2005 roku
Już 21-22 kwietnia w Rzeszowie odbędzie się Kongres Profesjonalistów Public Relations – największe w Polsce spotkanie praktyków PR. Co roku Kongres cieszy się ogromnym zainteresowaniem ze strony przedstawicieli branży komunikacyjnej oraz mediów. Przypomnijmy, jak w 2005 roku pisano o konferencji, wtedy jeszcze pod nazwą Kongres Public Relations.
W archiwalnej notatce czytamy, że dwanaście lat temu Kongres gościł 300 osób – przedstawicieli 65 firm i 25 mediów. Gośćmi IV Kongresu Public Relations byli: Marcin Wrona (TVN), Maciej Orłoś (ówcześnie TVP), Bogdan Zalewski (RMF FM).
W artykule znajdujemy również definicję public relations. Brzmi ona następująco:
Public Relations oznacza budowanie wizerunku, tworzenie pozytywnej aury wokół danego podmiotu, a także przekazywanie rzetelnych informacji o nim do otoczenia.
Portal publicrelations.pl jest patronem medialnym Kongresu Profesjonalistów Public Relations.
Głównym sponsorem Kongresu Profesjonalistów Public Relations jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Partnerem merytorycznym Kongresu jest Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Partnerami Głównymi są: Alert Media Communications, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Urząd Miasta Rzeszów oraz Związek Firm Public Relations. Pozostałymi partnerami wydarzenia są: Orange Polska, Exacto sp. z o.o., Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej, IAA Polska, Mastengo sp. z o.o., Wirtualne Biuro Prasowe Newslink, Publicon Public Relations, Sare SA, Sepja digital, SpriNet, TOP SA oraz VEGACOM SA.
Zobacz:
dr hab. Dariusz Tworzydło: Na każdy kryzys można się przygotować
Kryzys pod kontrolą. Znamy listę prelegentów Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2017
Monitoring kryzysowy. Kongres Profesjonalistów Public Relations już 20-21 kwietnia